Vita dopu a rimuzione di a vitela

Ci hè un indicazione assuluta per l'operazione è u cunsigliu. Sì hè impurtante per voi di sguassà a voisina, i dubbje sò pèrdite per elli. Ma in u casu quandu ci hè una alternativa - una ingaghja cuntenutiva di i medicini, ma a prisirvazioni di u corpu, parechji si ponu a dubbitanne. Vi parvaraghju chì a vita diferenze dopu aduprà a vìllila di u solitu per tutti di noi.

Stilacciu dopu a rimuzione di a vìllila

L'impresa di a donna, dopu à sguassà a vértiga, cambia più cà u male. Eccu u principiu hè principalmente in fisiulugia: l'òrgani reproducivu situati in a cavità abdominal si pò mudificà più grande. Per quessa, a pianificazione di l'imparazione è altre prublemi averebbiunu anu da esse realizatu cù assai cun precazione è micca prima di 2-3 anni dopu à l'operazione.

Hè cambiatu dopu l'eliminazione di a vérinea è a vita intima. In i primi 2-3 mesi di u cuntattu sessuale deve esse scurdatu. Se a riabilitazione hà riescita, ùn sarà micca u dulore, è avete da cumincià à fà gimnastica medica à u tempu, pudete piglià una vita intima dopu à 4 mesi. A regula principale ùn deveni micca suvierni. A pusizioni preferita di missiatiche è i fraccione curretta. Qualchese contruzione di i musculi addominiana pò causà cumplicazioni.

Eccu l'eserciti fìsici cchiù pupulari chì pudete aduprate da esse realizatu un mesu dopu à l'operazione:

Cù l'aiutu di l'attività di u mutore moderatu, avemu principiatu u prucessu di u metabolismu, chì avè avè a nostra salute. Categorizamenti, hè impussibili dopu azevvissimu à rimettari i pesi, ripurtate i piani di u casu è avanti a stampa.

Life after removal of the gallbladder - important tips

A vita dopu l'operazione per sguassà a voisina serà radicali diferenze da l'u solitu solu in u primu annu dopu l'operazione. Se prima di a bile produttu da u fianu, cundottu in a bile è accumuleghja, acquistendu a concentrazione necessaria per a digestione di grassu, ma avà hè direttamente ghjunghjenu in u duodenu. A so forza ùn hè micca abbastanza per prucessa una grande parte di l'alimentariu, cusì avete bisognu di un pezzu frazzionale, ma frequenti. Per ciò chì e funzioni di a viloria a pocu à guarisce i suluzioni bile è u canali livaru, pò piglià da sei mesi à un annu. Hè per quessa chì durante stu piriodu hè bisognu à aderisce una dieta speciale:

  1. In i primi 10 ghjorni dopu à l'operazione, l'ammontu di liquidu utilizatu hè ridduutu à 1,5-2 litri per ghjornu.
  2. Duranti u listessu periodu, hè permessu di manghjà i vegetarii rintu, friddi di l'acqua, i sopuli.
  3. Un mese dopu à l'operazione, pudete puru manghjà carne macina rigna, pesce. U calzu rinnutu di dogrose.
  4. Accuminciannu dû secunnu mese doppu l'operazione, pudete cambià nant'à i platti di solitu, ma monitorizza l'ammontu di grassu - micca più di 40 grammi per ghjornu.
  5. A meza annu hè permessu di manghjà tuttu, cumpresa frutte fresca è vegetale in quantità limitati. U ricusate hè chjaru solu da a salsiccia fritta è affumicata.
  6. Duranti a tutta vita di a dieta №5 hè cunsigliata.

U campu di salvezza dopu a rimolta di a vespioni diretta dipende quantu accuratamente chì seguite ste règule. Sì avete a paura chì avete de custarnà finu à u dulore, ùn hè micca. I praticati cù pancreatitis è colecistite spessu aduprate quantu più faciule diventonu dopu l'operazione. Ughjeffu in u hipocondariu giusto hè struitu solu duranti i primi 10-15 ghjorni da a cirurgia, è scumpete da sempre. Sì ùn avete micca malati crunulogichi di l'organi di u digestivu, ùn avete mancu bisognu di u medicazione. I Pazienti cù un fegatu infirmatu pudianu esse attribuitu agenti livati ​​è patogastivu.