Hemofilia infezzjoni - vaccination

L'infruenzu Hemophilus (infezione Hib) hè causata da una bacteria chiamata vila ismofilica, a varie di Afanasyev-Pfeiffer. A infeccion hè transmittata, com'è regula, per l'aria e di u modu di a vita è a solitu influenza in u sistema respiratorju, in casu severu, u sistema nervatu cintrali, è crea ancu focu di inflammazione in tuttu u corpu. A maiò spessu, i zitelli sottu à l'età di 4-6 sò esposti à i malatie, in particulari quelli chì assistenu in kindergarten. A infruenza di l'hemofilia nasciu in forma di ARI, otitis media, bronchitis, pulmonía, meninflitis e even sepsis. Per trattà i malati hè assai difficiule, perchè l'infezione hè resistente à l'antibiotici. Hè per quessa chì a infezione Hib conta l'attitudine medica di i medichi chì anu truvatu un modu da creà una vaccinazione contra l'infezione di l'hemofilia. Hè bisognu di reducià l'incidenza di ODS in i zitelli chì assistenu in l'installazione preistara è u risicu di meningitis è pulmonite è i zitelli.

Vaccination against infections of hemofilia

A data, a vaccinazione contr'à a infezzjoni Hib hè ancu essa fatta in u nostru paese. Basicamenti, 2 vaccini di tip polisaccharidi inseriti sò stati. Questu hè Act-HIB, creatu da u labore francese Sanofi Pasteur. E a seconda opzione hè a Famiglia Pentaximi à parechji parenti - a vacuna di a DTP cumplessa, chì impedisce ancu tetanus, pertussis, diphtheria è poliemilitis.

A vaccinazione da l'infestazione ismofilica hè fatta in trè passi. U zitellu hè stata a prima iniziazione à trè mesi d'età. A seconda dosi di a vacuna deve esse amministrata dopu chì u zitellu a alcanza à 4,5 mesi. Prupristà, a terza vaccina hè fatta da un annu novu annu. A revaccination hè spessu apposta à l'età di 18 mesi. Ùn hè pocu pienu chì i zitelli sianu fatteciuti di ricivete vaccinations per ragioni di sanità. Per un figliolu à un annu, a vaccinazione hè spessu realizata ogni sei mesi. I zitelli da 1-5 anni avè solu bisognu di una injeczione unica di a vaccinazione. Introduce a vaccina à l'area anterolateral da a còscia à i zitelli sottu dui anni. U figliolu maiò sò vaccinati in a regione muscular deltoid, chì hè, in l'spalla.

Per a vaccinazione contr'à l'hemofilia, una allergià à a tetanus toxoid hè cunsideratu una contraindicazione, chì hè un cumpunente di a vaccinazione. Questa proteina hè aghjuntu à a vaccinazione per rinfurzà a so efficacezza. Inoltre, a contraindicazione per l'intruduzioni di a vacuna hè cungiuta a malatie crunulogica o aguda, l'encefalopatia, a cunvulsioni, è dinò l'excevulazione di u corpu di u zitellu à l'injezione previa.

Inoculazione contra Infetizzioni Haemophilus - Consequences

In a maiò parte di i casi, a vaccinazione contru l'infezzjoni d'haemophilus hè facilmente tolerata. Hè per quessa hè cunglinda cù altre vacca in DTP. In l'inolulazione iquemafilicii l'effetti sekundanti pussibuli ponu includà una reazione in u situ di l'amministrazione di a droga è un incrementu in a temperatura di u corpu di u zitellu.

Si parrammu di a reazzione locale di a vaccinazione contru una infezioni auropeu, allura si palesa generalmente cum'è una reddenia è a condensazione di l'area di a pelle induve a vacca era amministrata. Ci era ancu doloroso sensazioni à u situ di inzulu. Sta retazioni hè tipica per 5-9% di i zitelli vaccinati.

A temperatura chì si trova dopu à u rammentu isophilica hè osservata solu in u 1% di i zitelli vaccinati. In regula, ùn hà micca righjuntu altri indicatori è ùn ùn viulentanu gravidenza di i genitori. E in generale, l'effetti naturali discrive chjude ùn ne micca bisognu di trattamentu è si passanu in quattru ghjorni.

Quandu a vaccinazione hè datu da una infestazione hemofílica, i cumplicazioni sò pussibuli solu se u zitellu hè una allergià à i tetanus toxoid. In questu casu, u vaccinatu avè necessite assistenza medica.