10 criaturi strammi è chjappi di a mitulugia giappunisa

A volta volenu vi aiuterà: e persone impressibile pò stà in un state di chocchi chiaru per un pezzu di u tempu chì pare avanti prima.

Chì pò dicu, ma i giappunisi anu a so visione stessu di stu mondu (ùn dì micca chì ùn avete micca vedutu u video nantu à Internet per i zitelli, chì u rollu primariu hè feme). È, se una parola proponià criatures mitologichi giapponese, sò cusì insana. Eccu alcuni di i più brillanti.

1. Kappa

No, no, ùn hà nunda di fà cù u nome di a famosa marca. Kappa hè una criatura mitulòggica, quarchi cosa simili a un goblin. Spessu si chjama un mono acqua. In Giappone, sta criatura hè quasi uguali cum'è a nostra aguosa. In quantu à a so aspettu, pudete vedere nantu à a testa vicinu à a kappa à un muderna, un platu, per mezu di quale ella ricevi supervulenza. Hè interessante chì sia d'essiri sempri chinu d'acqua. Inutili, lu poviru diavulu murarà. In modu, l'alimentu predilettu di questa criatura hè fruttu, pesce è cucumari. Ella adora l'ultimu postu chì u pruduttu hè cunsideratu l'embodiment di a Deity of Water.

Ci hè una parolla chì i campagnoli sò familiarizati cun u sensu di u debitu, è per quessa, cum'è una gratitude per ciò chì hà fattu, porta i pesci o ricette di i medicini necessarii. Certu, nimu hà da verificà, ma si crede ch'e si u kappa feddi cù una fernia foglia nantu à a testa, istantamente tornerà in una persona. Sapete s'ellu avete Cappa, ella cumprende i vostri vostru desideriu.

2. Heikagani

Ùn crede micca, ma questi chì ci sò veramente esisti! Puderanu vidiri in ogni costa. Questi sò crabs cun una faccia umana nantu à a cunchiglia, più preziamente u patru di a cunchiglia s'assumiglia a faccia di un samurau in folla. Ci hè chì devenu parechje generazioni di pescadori, catturà i crabs hekeagani, li liberavanu torna in u mari, cum'è quelli chì sò stati cunsiderati cum'è e reencarnazione di i samurai chì morse in battaglia. In prima, u mitu japonesi dettu chì i crabsanu u Samurai face a Heike, chì mortu in a battagghia di Dunno-ur. U scientist Karl Sagan suggeria chì in u passatu, i ghjappiani ùn manghianu Heikagan per stà stissa raggiuni, perchè chistu crab era cusì creatu in Giappone.

3. Kasa-obake

Chì credi chì hè? Nunda surprisa. In a mitulugia giappunisa, questu hè un paruvolu animatu anticu chì hè cunsideratu unu di i pochi simboli di u paese. I japoniate cridanu chì quandu u moeddaru di sita hà prutettatu u so patronu da a influenza perversa di e forze maligni. True, ùn ci hè nè fiction per questa criatura divertida. Se ùn pudete truvà i ghjorni di fata, pudete vede parechje ritratti culuriti, illustrazzioni chjucu da u toccu. Dicenu chì u parapluje hè un caratteru bonu scappatu, è a so aspettu sarà ricurdata per tutti.

4. Nuppeppo

Sembe, per dà un pocu, pocu attraente. È pocu hè cunnisciutu di stu miraculu. Se si manghjate oghje, hè megliu diretta direttamente à a description of the next creature. Sò nuppeppu sò pezzi di ... carne humana chì vanu nantu à e so mani. U Giacomu creanu chì si pò esse truvata à a mezanotte in cimiteri o in tempii abbandunati. Cumu sò vèninu? Perchè sò ancu vivi? E cumu si fanu rintra? E perchè a maiò parte di l'imaghjini cu iddi anu una bona natura? Sfurtunatamente, ùn ci hè nunda infurmazione per questa.

5. Makura-gaeshi

Hè u spiritu chì movi u cojulu mentre dorme. Pudete ancu cummunicà l'occhi di a vittime cù a sà è ste routere l'anima, ma in generale tuttu hè limitata da u movimentu senza causa di i cuscini (solu in a matina, truvate à i vostri pedi). A strada, crede dinò chì si ricurdeghja di u nostru brownie?

6. Mokumokuren

Questu suprannaturali stannu in particeddi di partiti, chì spessu pò vede in i casi di u Giappone. In modu, littiralmenti u so nome significa "assai ochji". In parechji liggi, u mocomocurene vive in casi i persone. Hè suttumu horrible, ma l'arreri l'ochji di a vista ... Furtunatamente, ci hè un modu di ridderilu o impediscenu a so vinuta - per fossu tutti i toti in i muri è i partitions. Curiosamente, i circhificaturi accettanu a vista chì a creazione di sta criatura hè stata facilitata da a lusunzione ottica chì si faci parechje quandu a luna faci a partizioni.

7. Conak di u liquidu

In apparizione, questu hè un zitellu inde indefritu. Ma s'ellu hè un viaghjatore solitario chì cammina in una zona muntosa, avà a cura di i liquefies konak. Di sicuru, à u visu di stu picciriddu, a maiò parte di a ghjente volerà carizzi è a piglià in le so armati, chì in nisun casu ùn si pò micca esse fattu. Quandu un fugliu pocu cum'è nantu à e so mani, una parsone per una persone, è u cunak di slime, à u turnu, cumincia à crescenu, di più u più pesu (finu à 350 kg). A fine, o u viaghjatore hè ferutu finu à u risultu letale o a grandi limitata di u fugliale, dopu avè ricivutu ligami magichi è sapienti sicreti.

8. Akaname

Si, si, guardendu à sta criatura, dà l'impressione chì prima di voi l'embodimentu di qualcosa di bruttu, impuru. Questi sò squat, coagulanti musculus marrone-marrone cun bocca aperta è e lingue persone. I mancianu tuttu ciò chì anu vistu nantu à a so strada, chì varienu da i rossi è ripurtate cù corpu mortu. A strada, in u Giappone, cù l'aiutu di l'imaghjini di Akaname, i zitelli medichi chì ùn mantenenu micca e pulizziunità in a so stanza.

9. Ittan-Momen

In apparizione, sta crianza innocuous, un ghostu chì hè un tela bianca chì li piace à voce di notte. True, ittan-momen spessu attaccani e persone, intrappudenu attornu a testa o cù u collu, è poi vola nantu à a vittima. Hè chjaru chì questu "volu" finiscinu per un poviru omu. Ci hè una legenda chì un ghjornu un ghisa attacca l'omu apresu a casa à a notte. Ùn pèrdite a so testa, è stencì u wakizashi cloth (una corta sporta japunesi). Dopu chì u ghost desapprendiu, è à e mani di l'omu stete persone pienghjite.

10. Sirimai

È finisce a lista di criatori Japanese peculi sirime, chì u so nome hè traduitu literalmente, dispiace, "asshole". Hè un spiritu chì u sguardu ùn era micca in a fàccia, ma ... sì, à u quintu puntu. A strada, urigginarii vinni riffittatu nantu à i telebbe è era citenu in i poema di l'artista u poeta japonesu Esa Busona. Si avemu parlatu di a ligenda cù a participazione di u sirime, dopu una samuraia, quale era di seguità à Kyoto, sintia chì qualcunu li dumandava di firmà. Eppuru, u militaru si vultò è hà vistu chì u strangeru tira fora i so vistimenti è vultò in daretu, è mostra u samurau ghjustu u premiu cincu puntatu.