Natation and dry skin - Natation senza cunsiquenzi

U Natale hè unu di i pochi sporti chì usa tutti i musculi di u corpu umanu à u stessu tempu. A particulari utilità hè visitatu u gruppu per i persone cun variate malatii di u sistema musculoskeletore, spine è articuli. Ma hè ancu una seria mancanza di stu sforzu fisicu: l'acqua chjucata detti un effetti dannuu nantu à a pelle, soprattuttu seccu.

Perchè a siccità di a secca dopu a piscina?

A causa di fattu chì a piscina hè un locu pùbblicu, ci vole à piglià a cura di disinzià l'acqua è a superficia circondu. Per fà questu, una varietà di tipugràfii di solu solu di limpezza sò usati, a maiò chì cuntenenu alta concentrazione di cloru. Ancu se l'acqua di a piscina hè decontaminata da ultravio o ultrasound, ionizazione, flúor, ozone, i composti di cloruri sò ancu aghjuntu à questu, postu chì sò più efficausi in cuntrollu di i battìri. Quannu l'interazzione cù molculette di u lichidu, cumponenu cumponente formanu l'acidu chì avè avè influhetu in a pelle. Inoltre, u cloru in forma pura dissu u latinu di grassu protettive, chì hè secreutu da i pori, pruvucà a dessicazione, irritazione è scorcia di a pelle.

Cumu prutezzione di a pelliccia di u cloru?

A situazione hè aggravata da u fattu chì, prima di natari in a piscina, a salute di ioghja hè obligatoriu. Cusì, a pelle aghjunghjia un "golpe duppiu": l'acqua chjuccata in a regula è una solu suluzione più cuncentrata duranti a natine.

Per prutezzione di a vostra face da l'effetti negativi di u cuntattu cù i composti di clorur, avete bisognu:

  1. Elimina tutti i cosmitichi decorattivi da a pelle, postu chì a so interaczione cù l'acqua di a piscina pò causà allergii.
  2. Prima di natari, ùn anu micca applicà cremes à a faccia.
  3. Assicuratevi di utilizà vetru especial per evità l'irritazione di a mucosa. Hè ricurdatu ancu per utilizà una frenu nasale.
  4. Dopu l'aclaramentu definitu in a regula, appliate a crema o u latte crema.

Inoltre, avete bisognu di cura di u corpu:

  1. Prima di vultà à a piscina, circa 1,5 à 2 ore, applicate una crema fresca di u liggeru cù cumpunenti nutrizionale à a pelle.
  2. Immediatamente prima di natari durante u lavaghju, utilizate un pruduttu ienicu cù un valore neutrale di ph.
  3. Dopu à e caccia è à piglià una splutazioni, hè bisognu à lubricà u corpu cù una crema o latti intensivamente freschante, è ancu un oliu nutrimentu, cum'è shea (karite) o jojoba cù vitamini A è E.
  4. Se ci sò taglije, abrazzioni o ferite aperte, anu da esse chjappiutu cun un guasgiu à l'acqua.

Hè impurtante di piglià a cura di a pelle di i labbre dopu a piscina, perchè a bocca, in una manera o un altra, hè in pettu in latticeu cù l'acqua. Avete sempre un bagnu alimentu, lipstick higienicu cù vitamini A, B (panthenol) è E.

Cumu prutezzione di u scalpru di l'acqua chlorinata?

A visita in a piscina ùn devi micca ubligatoriu di i capelli, in particulare, postu chì i patroni di a pelle seca di u corpu suffrutu di prublemi simili cù a pelle nantu à a testa. A suluzione si situata in a rispettazione di parechje regoli:

  1. Hè necessariu di mette nantu à una capanna (silicone o gomma) per a natazioni, è hè impurtante chì hè quantunque possibili densamente adjointu versu a testa.
  2. Dopu un piscatu, lavate i vostri capiddi cù un sbampò di shampoo senza tingi è parabens, chì cuntenenu ingredienti di moisturi è acezzi nutrittivi.
  3. Hè dispunibule d'utilizà una lotioni indelicabile o balsà.
  4. Ùn sùbitu dopu à a piscina è secare l'assecuranti di u fugliale per fà pruduttu ferru o ferru di curling.
  5. Dui o trè volte à settimana, fegate in l'oliu cusmeticu vegetale (bretola, oliva) è appicciate masks.