Perchè hè u santu u santu?

I servizii santu in i chjese aghjustanu acqua sante. Parechje persone anu ancu usatu in casa, per esempiu, quandu trattanu i malanni. I scientisti cuntenenu un studiu di l'acqua sante è truvonu per quessa hè sagru.

Perchè ùn hè abbandunatu l'acqua sante?

L'acqua sante acquistenu i so proprietà inghjinesi dopu u rituali di cunsacratge. Certi volti naturali sò ancu cunsiderati sagrati - a ghjente volenu à cullà acqua medicinali per a casa. Una volta l'annu l'acqua diventeranu santu in tutti e surgenti naturali, succede nantu à a festa di l' Epifania Ortodoxa - u 19 di jinnaru.

I scientisti cuntrolanu studii di l'acqua sante da a sante sante è di a chjesa è truvaru ca ha paràmetru elettromagneticu chì sò diffirenti di l'acqua simplice, sìmuli à quelli chì emeten un urganisimu di una forza sana è forte di l'omu.

U fattu chì l'acqua sante ùn si deterassi ùn hà micca una spiegazione scientifica inambigua. In certi mezi naturali sante, u cuntenutu di urdinariu hè cresciutu, ciò chì disinzieghja l'acqua è impedisce à a deteriorazione. In ogni casu, in i chjese, l'acqua per a cunsacratzione hè stata livata da un tapu cunvinimentu, ma troppu hè longu senza sinjali di disturbu.

A risposta à a quistione, perchè l'acqua sante ùn si deterassi, forsi, hè di cambià a so struttura. L'estructura molekulari di u bassa acqua difiere di l'urdinariu. Doppu la chjesa, l'acqua sante forme cristalli perfetta, è i cristalli d'acqua urdinaria sò vagi, rotulati è irregulati.

U putere di l'acqua sante

A ghjente hà longu usu di u putere di l'acqua santu per a guare di e malatiene, a prutezzione di l'effetti di l'ambiente esternu è di rinfurzà u spiritu. Ci hè parechje casi di curazioni miraculosa dopu à l'acqua in u burcu di ghjocu nantu à l'Epifania. Bioenergettichi indicanu chì dopu l'usu di l'acqua sante in l'omu, u campu biologicu hè rinfurzatu, i so indici fìsici è energetichi sò perfeccionati.

San Serapimu di Sarov hà cunsigliatu à i malati per piglià l'acqua consacratu per una cucchiara ogni ora. Ellu disse chì a medicina hè megliu cà l'acqua sante, ùn esiste micca.