Perchè u ovu di Pasqua pinta?

Avete bisognu perchè l'ovu di Pasqua si pitturati di Pasqua, è per quessa chì ùn devenu esse in a mesa di Pasqua? Ci hè chì a tradizione di a pittura uova di Pasqua hà a so legenda propria, sicondu quandu durante u Imperu Rumanu, a ghjente puderia visità l'imperatore cun una petizioni, chì solu avèndulu cum'è un rigalu. I ricchi anu purtatu à u regnu d'oru, è quelli chì ùn avianu micca oru, purtonu ciò chì era in a casa. Quandu Maria Magdalene dicia di portà à l'emperador Tiberiu a nutizia di a risurrezzione di Cristu, hè stata capita chì ùn era nunda da un ovu di chicken bianca. In prisentà u donu, hà dettu "Cristu hè risurtu". Ma l'imperatore rieghjava è rispose ch'ellu crede din a nova solu se este ovu biancu cambia u culore à u rossu. Naturmente, à u listessu tempu un miraculu hà successu, è l'ovu diventò torroso. Allora l'imperatore, maravigliatu incredibbilmente, dicia: "Veramenti risanatu". Hè u costume di pittura uvete è salutazione Pasqua cù sti frasi. Hè per quessa chì in i vechji ghjorni l'ova eranu pinti in russu, com'è indicatu in a ligenda. Avà, quandu hè diventatu perchè l'ovu di Pasqua anu vistutu di Pasqua, è perchè a più frequente in u rossu, era u tempu di scrivere cumu pinza l'ova.

Cumu u ovu?

Perchè spessu pinza u uvettu per Pasqua in russu, avemu digià fattu capisce - questa hè fatta da secunnu a tradizione, è micca per chì a varietà di tingli naturali hè limitata. In fattu, i ove di Pasqua multiplicate ponu esse acquistatu senza tinturi artifiċjali, anche cù a so aiuta, hè cume più sicuru.

Allora, cumu è cumu per fuglià l'uvute per Pasqua, s'ellu ùn avete micca culore? Sì, cum'è parechji pinciati in i vechji ghjorni! Allora, prima decide nantu à u culore chjamatu, è poi accumincià per preparà u caldo di colore. In u culore hè stata un caldo più satu, avete prima averebbi pirmettu a zucca di una mitadila d'ora, è foglie l'ova in ella.

Per colore ovos in rouge, utilisate l'ariondo, per ottene un sombra marrone, coghju di cipolla, per culori giallu è zocane or laranje, ma più riccio culu amaru à l'ova vi dà abbandunà o caschi inturniali. Invece ancu per u ovu di Pasqua si pò sculariu di blu cù l'aiutu di foglie culore russu, per u so culore beige è necessariu di usà u cafe. Furmà u oziu per colouring in such caldi necessite 15-30 minuti.

Cù culori di culore, i cose sò simplici. Hè necessariu di colpi l'olii dura duranti a suluzione di tintu di 10-15 minuti. Dopu l'ovu hè eliminatu è siccatu, nantu à una napulita, senza asciugà. Ma vogliu averemu ricurdà chì per queste oghje di u culore ùn sò micca ricunnisciute da u danu, rutturati duranti a cugliera di a caghutella - a cottura di u tinatu (quantu esse nutizie) ùn hè micca nicissariu in l'ovu.

Dopu a pittura è l'asciucanti, i ovi di Pasqua si sò cunsigliati da esse striditu cù l'oliu vegetale per brilla.

Cume si mette u patronu di l'uzzu di Pasqua?

Nimu ùn vole micca di limità à i cecchi monocromati in u culore di uova è pruvate a dipinta cù mudelli. True, ùn tutti ùn sanu micca di fà. A più intrigante hè di paint ova cù gouache o aquarelle. Ma questu travagliu hè longu, ingumentu è ingrattu - quandu si limite tuttu u pezzu fermu nantu à a manu. Hè assai fàciule è più veloce per fà, dopu a coccia è l'immersione in a solu di tintu, l'ova si vutaru subitu cu modelli. Ci hè parechje manere di ottene quì. Per esempiu, cutà figurines fora di u gesso è pivareti nantu à i ovi, cusì cocchi l'ova in cascarilli di cipolla (o foglie in un solu solumule), sece è scorcia di u parche. Per i patti fini, pudete aduprà una candela di cera - appricà i moddi di cera, u culore è ova secche, è scumpete a cera. E pruvate u cordone - avete bisognu à l'oleteri in materia, tacitù è seccu, poi bisognu di scancerà a materia è ricevi u ovu di Pasqua, pintava cù mudelli strammi.