Storia di l'annu novu in Russia

I vacanze mai più aspessu è amatu ùn era micca sempre cilibratu in questu modu, cum'è l'abitudinu ghjornu. Finu à u 10u seculu in Russia, sta festa hè celebrata in u periodu di primavera in u ghjornu di u equinuì. Doppu l'adopru di u Cristianescu in Russia è cambiatu à a cronulogica è u calendariu giulianu, l'annu era spartutu da 12 mesi. In u futuru, finu à u 14 secolo, secondu a storia di l'annu novu in Russia, a festa hè celebrata l'1 di marzu.

A storia di l'annu novu in Russia

Sicondu a storia di a celebrazione di l'annu novu, in u 14e seculu i nostri babbi cilibrariammu u ghjornu o 1 di sittembri. Sta tradizione dura 200 anni. U ghjornu era chjamatu u ghjornu di Semyonov, i culligghiau òpere, scrivimi è ordine di tribunale. In a storia, a festa di l'annu novu di quellu periculu fu cilibratu cù servizii festivi in ​​i chjese, a cunsacratge di l'acqua è u lavuratu di l'icone. A vacanze anu un liparosu ligeramente differenti di l'oghje.

A storia di l'annu novu in Russia hà ricivutu un novu giru cù l'arrivu di Petru Santu. In u paese cumencia à a cronulogica di a Natività di Cristu. Hè Petru chì hà urdinatu per celebrà l'annu novu, è ancu altri nazioni cristiani, l'1 di ghjennaghju. Hà introdutu a tradizione di i decorati cun rami spruce è incendi di luci. Hè u primu annu novu in Russia, induve elli introduceru i rudimenti di questi tradizzioni chì avemu avemu oghje.

A tradizione di decoru u Natale

In a storia di celebrà l'annu novu in Russia sò parechje versioni nantu à l'apparenza di l'arburianu di Natale cum'è u decoru principali di a casa. Tutte e versioni sò solidarizie solu in u fattu chì a tradizione per decorate l'arbre di Natale hè vinutu da noi di i Ghjovenani. Pudonu un arvulu di Natale solu per i zitelli è decorate cù ogni tipu di antichi lamperi è ghjucate, frutti o dolci. Dopu à i zitelli anu prisentatu nantu à a mattina, l'arburiu di Natale hè stata rimettata.

Sicondu a storia, in Russia per l'annu novu, in ogni locu di vendite l'arbureti principiate in i 40 di u XIX sèculu. Ma u Patri Frost è di a Snow Maiden stu periodu era micca. Ci era solu San Nicola, chì esiste in a vita verita. Ci era ancu una figura di Frost - un vechju cù una barba bianca, chì hà urdinatu u friddu di l'inguernu. Hè sti dui caratteri chì diventonu a basa per u nàscita di un conte di fata nantu à u Patre d'i ghjorni di Frost, chì rigala u rigalu. A carusa di neve pareva un pocu dopu. Per a prima volta, anu sappiutu da a so riputazione di Ostrovsky, ma ci era semplice so sculptatu da a neve. Ogni centru si ricorda u mumentu in u conte di fata, quandu ella salta per u focu è u funnu. U caratteru era tantu addumatu di tuttu ciò chì a Snow Maiden diventò un simbulu invariable di e celebrazione d'annu. Hè cumu hè vinutu l'annu novu, chì avemu usatu di scuntrà da a zitella.