A festa di Uraza Bayram

Questu hè una di e vacanze più importantu per ogni musulmane. In questu ghjornu hè chjaru di divertisce è celebrà a festa cù i boni scorsi. Hè impurtante di piglià a cura di u vicinu è a cumpassione per i pezzi. Sicondu a storia, era in questu ghjornu chì Diu mandò u primu filu di u Qur'an à u prufeta Mahomet.

Quandu si face vacanze di Uraza Bairam?

A celebrazione di u sirviziu hè di a fine di u grande fastu di u Ramadan. U principiu di u vacanze di Uraza-Bayram cria u primu ghjornu di u mese dopu à u Ramadan. Ogni annu hè un altru sfarente, postu chì u primu Shawwala hè cascatu nantu à u 10u mesi di u calendariu lunar musulmano. A celebrazione dura per trè ghjorni è ogni tenda, uffiziu o altre strutture sò chjusi.

U festa di musulmani Uraza-bairam: cumu si preparanu?

Quattru misi di ghjorni emanu una preparazione minima. I caseri facenu a pulitica generale, pulite l'allughji di u tribunale, aghju u bistiame è tutti i tipi di dependegni di u travagliu. Dopu a cura di cura di a casa, a famiglia sana deve pulisce è ponu vede e cose.

In a sera, ogni hostessa principia a cucina di piatti di cucina orientali. Allora i zitelli spartate e cose à i so parenti è ricèvenu altre bè à ritornu. Sta tradizione hè chjamata "chì a casa feci smelled di l'alimentariu".

Prima di l'iniziu di u vacanze, Uraza-Bairam, ogni famiglia tenta cumprà prudutti, rigali per i parenti è decore a casa. Hè u solitu à cumprà novi cose di a casa: curtains, cuscini o mantas for sofas, perchè i membri di a famiglia sceglie cosi novi. Inoltri à preparalli direttamenti per a celebrazione, hè customaria in ogni famiglia per postponà i soldi in anticipu per carità. Questi fondi sò necessarii per i donatori, perchè chì i poviri pò ancu preparà per i vacanze.

Celebrazione di a festa islàmica di Uraza Bayram

Ci hè parechji rituali chì tutti i musulmani anu osservatu. Per esempiu, à a matina tempiu, avete bisognu à cullà è bagnate. Allora poni nantu à e roba di ghjornu fugliosità è l'incensu.

Hè assai impurtante per affirmà u rispettu è esse amici cun tutti nantu à questu ghjornu. Tutti in a reunione rende a parolla di sperienza: "Chì Allah cuncede a so misericòrdia à voi è à noi!". A matina hè impurtante di manghjà parechji cose o dolce, perchè pudete cusì calmatu aspittà per a lettura di a preghiera festa.

A festa di Uraza Bayram hà tradizione propria, chì sò reverendu in ogni famiglia.

  1. U primu ghjornu, i preghieri generale sò realizati. Prima di elli, tutti i musulmani, chì a ricchezza supera u minimu necessariu per l'esistenza, hè obligatu di pagallu limòsine especial. Pigliò per ellu stessu, a so mòglia cù i zitelli è ancu i servitori. Sicondu u regnu musulmani, u prufeta Ghjesù hà urdinatu per dà limòsine.
  2. L'limòsine sò trasmessi à l'abritanti per l'urganizazione specialhe o direttamente. Dopu stu rituali, i preghjudizii cumminciali accumincianu cù una festa successiva è i persone per a felicità.
  3. A principal, abundante, a manghjà da a meziornu. A festa di i musulmani Uraza-bairam nantu à a tavula ponu esse di dolci pate, cunfine è frutti. Ogni famiglia tene di manghja assai è diliziosu, cum'è secondu a credenza l'annu dopu a tavola sarà cum'è ricca.
  4. Immediatamenti dopu à u serviziu divinu solenni, hè cumunitu per andà in u cimiteru è u cunfine di i morti. A visita ancu e tombi di i santi lucali. Dopu à quellu, l'omi si cullenu in gruppi è visitate e casi di u funerale hà statu pocu fà annunziu per espresu i doluminelli.
  5. Duranti a festa, Uraza-bairam aduprendu qualchì fieri, prestazioni cù malabar è dances. Per i zitelli organizanu festività cù scambi è attrazioni. In questa periodu hè abituale per e famìglie à l'olii di slaughter alimentati à l'inguernu è una parte di a carne devendia per esse devandata à i bisognu.