Sesso anale sesso

Per un periodu longu di tempu dopu à u nàscita di u zitellu, i ghjovani parenti ùn puderanu micca pasà bè cù l'altru. L'urganismu di a nova momia deve esse risturata, e so relazioni sessuale tradiziunali sò interdetti.

Intantu, una donna è un omu, anchi l'apparizione in a casa di un novu membru di a famiglia, ùn volenu micca di ricusà u piacè. Hè per quale parechje parechje decide di sperienze piacè in una manera pocu tradiziunali - cù l'aiutu di penetrazione anal.

Pudeme un anal sessu propiu di nascita?

Eppuru chì parechji donne erunu cose chì u duttore doppu l'annullamentu li ricumandemu à astresentà da 6-8 settimane solu da u sessu di u vaġina, in fattu, tutte e pruibbi applicanu à i cuntatti anali. Ancu du queste classificazione trà i cô esse, una pressa apprezzativa apprezzativa è una tensione notevili hè creatu nantu à l'area vagina, chì hè assicutabilmente inaccettante per almenu 4 simani dopu à u partitu.

Inoltre, durante a penetrazione anal, u danni internu à a mucosa è a integrità di u rectu ùn ponu esse esse disignati. Tuttu chistu pò purtà un inconveniente significativu per una ghjovana mamma, cusì hè megliu per posponà sessu analu finu à chì u corpu hè tuturatu da tutte.

Sì una donna si senti bè, ùn ùn senti senza moldu è vene pronta à pruvà di rimettimu e relazioni sessuale cù u so maritu, in a presenza di sécrétions after childbirth, u sessu anu hè sensu preferitu. Intantu, a so penetrazione ùn hè micca rigularmente cunsigliata, se una ghjovana mamma hà qualchì danni à u rectu è l'anu, è ancu almenu unu di i signori di l' evuru l'emorra.

In a presenza di sti circustanze, i genitori di un ziteddu natuvunu pò spassi di piacè solu per i cuntenuti genitali orali. In particulare, a maiò parte di i ghjinutologi accunsenu chì stimulazione di u clitoris di una ghjovana mamma ùn solu ùn porta micca pessimu, cuminciendu da i primi ghjorni dopu à partitu, ma hè ancu utili, perchè cuntribuisce à una reduczione rapida di l'utru.

In ogni casu, prima di fà u cundottu cù u so maritu, una donna chì hà sappiutu l'alegria di a maternità, hè necessariu di cunsultà u duttore. Un mèdicu chjete cuntene un scanu minuficu, evaluà apprezzativamente a cundizione generale di a ghjovana mamma è dà cunsiglii riguardanti quantità si hè pussibule di ritornu à una vita sessuale dopu à partitu è, in particulari, anu sessu analesu, o stanu megliu aspittendu un pocu di più.