Eserciti per diastasi di i musculi rectus abdominis

Riturnà à l'antica armunia dopu à u pene è quarchi ùn hè micca cusè cusì faciule, sopratuttu se face cun problema cum'è diastasi. Hè nutata chì a cundizione ùn hè micca solu una vista non-estetica, ma dinò una certa amenazione à a salute di a donna. Ma, ùn hè micca fughjitu per aghjustà - fede ridè da u "vulutru rossu" hè pussibile abbastanti cù l'aiutu di simule exercizi fisichi.

In regula, cù un prublema di diastassia, i mariti novi momificati chì, per attraversati per l'attraversati è dieti, pruvate restaurà a so forma propria à a so figura. Ma, se attu cumu secondu u schema tradiziunale, pudete avè un risultatu oppostu à ciò chì cresce. Oghje anu da parlà di aduprà per rinfurzà a diastase di i musculi rectus abdominis è dà un set di exerciti, cù l'eseguzione regula di u quale pudete scurdà di u vicu di u tundu.

Cumu sguassà a diastase di i musculi rectus?

U bughjone nantu à u panicu "fa" i zitelli scantate disantivamenti a stampa, fughjendu, sullennennu li pierri è casavelli da a pusizioni propensione, ma questi eseriti sò contraindicati per i ghjuvanetti cù questu problema, postu ch'elli aggravate a situazione. Eccu un settimana apprussimata di esercizii chì devenu esse realizatu durante a diastase di i musculi à u rectus abdominal:

  1. Pudete principià a furmazione cù simule movimenti pulsanti. Per fà questu, avete bisognu à scrive in u so stomacu, è poi alloghili disturbui i musculi. Per un ghjornu, hè necessariu di realizà circa 100 such pulsations, per 4-5 approcci.
  2. L'effettuatu durante a diastase hè a famosa trà e femine in gestite "Cat". Per fà questu, avete bisognu à pusà per tutte quattro, arched your back and draw your belly. Allora ci hè bisognu à daverà a spinghja, affinchendu u to pentu.
  3. L'esercitu successu aiuta à rinfurzà a stampa. In a pusizione iniziale di licenza, avete bisognu à intricà i ghjinochji, per guardà i pedi paralelamente à l'altri. À l'exhalazione, rinfriscà i nastri è scrive in u ventu. Pigliu l'exhale è torna à a pusizione di partenza.
  4. Sì senza cambià a pusizioni di partenza, pudete fà un esercitivu. À l'exhalazione crià a testa è pressu a to quattru finu à u to pettu, piglià u so stomacu, da turnà in a so pusizioni originale.
  5. Continuendu a furmazione, puderete realizà l'esercitu dopu. A volta, avete bisognu à piglià a pusizione urientale originale, da turnà a testa in una direzzione, è daveru i ghjinochje in u cuntrariu, mentre chì manteneu u stomacu retraitu. Allora hè bisognu di ripetiri l'esercitu in un ordine di mirror.