2 d'aostu - a festa di Elijah

Chì ghjè a data di Ilya, tutti sanu, forsi. U prufeta Elija hè stimatu da u Cristianu è di altre religione mundiale - Ghjudaismu è Islam.

L'imaghjini di u Profeta Elià hè rapprisintatu da un omu formidulente anticu, maestru di u tronu è di u lampu, chì impunite in un carru di focu in u celu è senza stupidu ghjucà i piccatori cù u tronu è u lampu. In ogni casu, anche a so gravità, questu reverendu San hè sempre ghjustu à i ghjusti. Hè quellu chì seguita vicinu l'esercitu di e lege umana è divina da e persone. A primu chiesa, custruita in Russia, era dedicatu à San Iliu.

Festa di San Elijah - storia

Profeta Ilya nascìu in Palestina, in a cità di Fiswa, in u seculu IX. AC A l'ora di u nàscita di Ilya, u so babbu riceve una visione chì l'anziani saludaranu u zitellu, è l'angeli sò alimentati cù u focu è impannillatu in issi pezzi. U zitellu era divintà u balisa di a fede. Cusì accadò. Ilya divintò un cuncordatu inimitatu di u paganimu, un veru aderente di pietà.

Orinonu Ilya com'è u Santu hè ghjuntu in Slavs da Bizantinu. In u populu Slavi, u prufeta Elià hè assuciatu à Perun, u diu di u tronu, chì u so lampu era un arma di contru à qualchissia male. Driving around the sky in u so carru, Perun hà difendutu i liggi di u populu è di i dies, era u guardiastru di u celu.

I Cristiani furnaru u Profeta Elià cù e so qualità chì u diu di u Regnu di u Perun avia più veneratu. U Dia di Ilia hà diventatu festa di u guirreru, è u formidigiu Profeta Elià hè tutore di u celu. I slaves eranu prisuti u 2 d'Agostu per commemorate i suldati chì morse in battaglia, per sacrificà, per santificà l'armi, per fà e battagghia rituali.

Miraculi di u prufeta Elijah

Ci hè assai miràculi, creati da Ilya. À a parolla di questu santu, l'acqua in u fiumu Giurdanu parted. Ilya, per a correzione di i piccatori è l'intimidazioni di i pagani, hà riduciutu u focu celestialu à a terra. Ellu profissi e divulgò a vulintà di Diu. Ilya hà avutu a capacità di causà e spite è ancu risurrezzione di i morti. Hè statu dumandatu di sguillà da u sangu o fieru . Ilya puderia ancu pruteggià di i ladri. Questu santu diventa u patronu di e truppe di l'aeròveru è hè reverendu da i piloti.

Tanti in u Cristianèsimu è in Judaismu, crede ch'ella Ilya God era pigliatu vivu. Addivintò l'unicu prufeta di u Novu Testamentu, cù l'eccezione di Enoch, chì stava davanti à a dilazioni, chì vènenu vivu à u celu.

U Sperma Profeta Ilya - Tradizione

Cù a data di u 2 di Agostu, ci sò assai assai credenze è di pruibbizzioni. Ilyin Day ùn pò micca fà nunda. Ogni travagliu hè cunsideratu un piccatu. Hè cresce chì, cumu aghju o purtatu fenu, u prufeta Ilya u credi. Da u 2 d'Aostu hè impurtante per finisce u pudezu è principià a vendita di vaghjimu. Una eccezzioni hè stata fatta solu per i apicultori. Puderanu per lavà i bugni, cut the honeycombs, perchè l'apicultori hè cunsideratu un "paese di Diu", chì coglie a cera nantu à a cannila. A sapete chì Ilya ùn serà micca stata chjappata da u lampu in un bugulu, anche si un ispìritu impuru hà refugghiatu nantu à ellu.

Ci hè una crede chì u ghjornu di Elija hà annullati l'animali salvatichi, perchè u bistiatori ùn sò micca spulatu à u pastore à tuttu, altri ode l'oule li muzzicu. E ancu se pudete evità una crescita periculosa cù predanti, u pastore impatente sarà punitu. Un profeta ingannatu pò esse mandatu à u bistiame è à u disubbidienti.

Vladyat Ilya è sopra à l'spiriti scuru. Hè stravaggiu u spiritu malignu cù i so flettite. Sfrancate, i spiritu maligni sò trasfurmati in l'animali - i misgi, i cani, lènidosi, i capelli, è ùn anu permessu di l'animali ùn sò iri a casa à Ilyin.

Siccomu Ilya hè cunsideratu u regnu di e tempesta è i chiovi, assai signi di questu ghjornu sò assuciati da a precipitazione. U lamentu di u ghjornu di Ilya pruteghja una rica raccogliosa, è a furesa di a stazza.

A Rainwater u 2 aostu hà pussibuli pruprietà. Ellu fiere ogni malatie, pruteghja di l'ochji maligni è di a soru.

Questu ghjornu hè strettu pruibitu di natà. Questa prislata hè duvuta à u fattu chì Ilya, i pattini per u celu, è da un cavallu veloce un cavallu chjuse una ferra in l'acqua, dopu chì l'acqua si fallezze.