International Driver Day

I servizii di taxi da tutte e mondu di u mondu celebrendu u so merezzione di vacanze prufessiunale annantu u 22 di marzu. U numaru, quandu celebrà u ghjornu di un taxi driveru, fù sceltu per l'azzione, perchè in quellu ghjornu in u 1907 distanti da i carrughji di a capitale inglese per a prima volta ci eranu carichi cù cunti ("tassimiuri" - da a parola francese "impositu" - una tarifa). Dopu questu tempu, tutti i carmelli cuminciaru da esse chjamati taxisti è u so trasportu - un taxi.

Storia di u ghjornu di u mondu di u taxista

Parechji si cunsideranu u colu tradiziunale di u tassu amarlu, anchi i primi carru in Londra erani rossi è verdi. U carru giallu sò una iniziuzione di u fundatori di Hertz Corporation John Hertz, chì, piglià i vechji carichi per u pienu per novi, hà ripigliatu u pilu è giandarmi cum'è un taxi.

Di sicuru, u chjucu brillanti hè più notevu nantu à e strade di a cità, è finu à u tempu, a tradizione di i carchi di pittura per i taxis in u giallu era adottata da assai attuali in u mondu. A fine, stu culore hè diventatu un clàssicu per un taxi.

Un altru simbulu ricunnisciutu di u trasportu urbanu ndividuali - punitilu. Sicondu una di e versioni, stu patronu hè apparevatu in u 1920 in i macchina di una cumpagnia Americana, averigghiavanu di automobili. Questu vulianu enfatizar a velocità di u muvimentu.

In Russia, u primu taxi hè stata tutta in u stessu annu in u 1907, ma 10 anni dopu da i manifestazioni rivoluzionarii, u serviziu per un tempu cessatu d'esse. È solu in u 1925 u 21 di giugnu u serviziu di taxi hè statu novu apertu. È hè questa data u taxista di Mosca cunzidira l'anniversariu di un taxi mudernu, chì hà marcatu à a par cù u ghjornu internaziunale di u taxista.

In u travagliu di i pruprietà di taxi

Malgradu l'opinione di u romanticismu di a professione è a scatulassu di i taxatori, u so travagliu hè più piacevule è micca senza periculu. Per esse un bon capu di cabine, ùn avete micca solu per "spin la rota", ma ancu per sperienze cumpitenzii di cunducimentu, perchè in i so mani in sensu diretta è figurativa - rispunsabilità per i persone in a cabina.

Inoltre, u cumandante devi ideale di u spaziu - tutte e strade è carru, vicinu a cità di u territoriu. Fortunatamente, pocu tempu questu mumentu hè statu facilitatu da e dispusitori chjamati GPS-navigaturi. Ancu s'ellu ùn sò micca sempre una panacea, ùn sò micca a manera curretta per andà per questa manera. Allora u cunnuscenza di a cità ùn hè abulita à tutti.

A cumplessità di u travagliu hè a mancanza di un schedariu consistent. Per via di a necessità di sviluppà à e diverse tempi di u ghjornu, per travagliarete durante un scambiu micca regulatu, ci hè un colapiscu di a rutina ghjurnata, chì face à prublemi cù a salute di u corpu.

Siccome ùn pò micca mancariaramente micca di esse a scassa di a prufessione cum'è a necessità di cuntinuà cumunicà cun una larga varietà di persone. Frà tutti i clienti sò vennu spresso rudeness, rude, simplemente aburrida personalità.

In un taxi, i persone drentu à spessu si sò, chì ùn ne micca imprudendu discussioni di i so prublemi o esprimintu una opinioni in una varietà di e cose in una manera aggressiva. In questi cunnizzioni, u taxista si deve esse bisognu di mantene a calma è unperturbed, seguitu i so cumpitenzi prufessiunale

À u listessu tempu, u mutillistu di taxi di silenziu è sullennu ùn fate micca sensu positiva per i clienti. E chì volenu à daretu à u serviziu di u serviziu di taxi, i cunduttori anu avutu qualchì capacità cum'è di cumunicabilità, umore, a capacità di sustegnu a cunversazione , è à parechji psiculoghi è sia d'avè sustinienziu a persona, allintatu è a vuluntà di sparta a ricunniscenza è i cuntatti di a cumpagnia o un determinatu taxista cù l'amici è amici.

Ricurdativi di tuttu chistu, assittatu in u prublema taxi. Speriti è pacienti, ùn spoiler l'umore di u cuntrollu, perchè questu certi volte determina a vostra propia salvezza in a strada.