Prughjetti di partitu di licenza

À a vigilia di un ghjornu importantu cum'è un casale, parechji ghjovani volontà à rilassate un pocu, per distractà da eterni futuri, per aduprà un tipu di detente. Duranti un pezzu u ghjornu, era questu avvenimentu cum'è un bachelor party for the groom, induve u despietu di u zitellu cù a so bachelorità libera si mette, è stu prucessu hè perfettamenti aiutatu da visiti à i clubs, saunas, un viaghju à una scola classificata è divertenti.

Cumu celebrà un bachelor party?

Ci hè assai dipende induve decide un divertimentu. Parechji ghjente per questu avvenimentu elettu un bagnu. Quì, e persone relaxate undressed, perchè e competizioni à u stagista in a sauna seranu appruvati. Per esempiu, i blisteri sò attaccati à u sughjornu di i carusi cun una banda di ghiacciau è anu da esse da cullà i partiti sparpugliati da u pianu dopu à u primu vetru, facendu à esse una donna incinta. In a sauna, ùn pò micca fà senza a biera, cusì u pruduttu spessu sarà un attributu di qualchì cuncorsu. Dà i participanti una buttiglia di un vinu spumante, è chì tutti pruvate a aperte cù u metudu più uriginale, ma senza un cutiddanti o un vignaghjolu. O u presentatore leghjite un extracte da a publicità di a biera, è dete cumpetenu in autri, chì prima l'apprezzà u nome di u qualità di u bè.

Chì ùn hè micca permessu à u casu, pudete stillerà à questu festa divertente. Per quessa, i cuntestazioni vulgari o striptease nantu à un bachelor party sò ancu presentanu. A cosa principal hè chì a misura hè stata metta in tuttu. Per esempiu, restu in una discoteca, i svantaghju puderanu cuncettà à quellu chì hà da culligà rápidamente 10 muschi femini in u salone. U prossimu concorsu cù e boi hè ancu megliu fattu quandu ci sò parechje zitelli in a cumpagnia. U participante hè vechju è vultatu à u turnu à l'omu è a donna. Dopu, apunendu a qualche parte di u corpu, hè dumandatu: "Questu hè di basgià?" Quandu u chjami accede, affiche di i so diti si vede numeri diffirenti e dumandà: "Quantu volte?". In u risultatu, puderia basgià una zitella nantu à a so testa trè volte, è un omu in u ghjinochju cinque volte.

Hè un scrittatu bellu scrivutu è e competizioni chì facenu pussibule turnà una festa di bacheloru micca in u travagliu ordinariu, ma in una cosa più prudente, in un ritu interessanti chì sarà cusì piacevule chì u ricurdate cù piace ancu cun u grandfale di caccia grisgia.