Famiglia di cucina cù i so mani

Ora pudete cumprà una varietà di uttellu di ghjuvelli per i ghjoculi à i vostri figlioli - a benefizzioni in i pruduttori di such jugui in abbundanza. Ma i prezzi sò spessu "muzzicu", è i zitelli ùn sianu micca sempre usu cusì cusì cun cura, facentendu e ghjoculi ùn sò sfruttate per l'usu, è u soldi si trouse.

Solu cusì a cucina di cucina di i zitelli, duv'è pudete puru cocilu l'alimentariu per i vostri cumpagnie di pane è i pupi. Per ùn non gastru soldi extra in questu ùn hè micca un piacè di bon uperu, pudete fà una cucina di zitelli di cartuni cù i vostri mani.

Per fà stu mobili di canzone, hè bisognu di una casella cù una cupizza. Pò esse qualche talla - da a scarpa à grande. Prima di fà una cucina di picciridda cù i vostri mani, serà bisognu di cumprà un film self adhesive. In questu casu, sò sti dui tipi - marmuratura per lavà è biancu per un pianu.

Master class - cucina per i zitelli per i zitelli cù i so propria mani

  1. À a cima di u boxu, aghjustemu l'aghume sottu a lavamila, chì avemu usatu com'è una soapbox, è i burners - per elli pigamu li reticulum per drenaje in un lavu ordinariu. Tuttu chistu sarà in miniatura, ma siddu si chjene a manu, pudete fà un kit di cucina in tuttu cù l'mobili pertinenti.
  2. Invece di i guerri induve i stufi mobili per i stantoni chì sò perfetus - pò dinò. E a porta in u fornu, siddu si vulete, pò esse cutucatu, o simpricamente marcate cù un markatore, è cum'è un manicu, attachete à un filu chì cuddite a forma di un buttone.
  3. Quì sò riflettori ponu esse acquistatu in modu di prezzu in un vitturante o di ricerca in u to garage. Hè piacevule si sò vinnutu cù una nutiza, perchè l'acqua calda è fridda pò esse offu.
  4. E da chì fà una grua in una lavanda? Una bona idea hè di utilizà un ganciditate convenale in u sucker, ma si trova "upside-down". Per guardà sicuru, hè necessariu ferificà 4-6 incisioni nantu à una mugula di silicuni è piantava sta struttura in un supercolae, appughjate davanti à u muru.
  5. Stu tipu di vista hà avutu a superficia interna di a casella di cartuni. Setochki è a caixa di sapone nantu à i chjassi, hè ancu desiderate dà piglià cù cola, per una più affidabilità di u disignu. E i valvule nantu à a chjave sò stati cun legnu. A causa di u fattu chì sò fattu di plastica brutta, cortà u filu è torcia cù una rossa ùn sarà micca difficili.
  6. Per sapè intelligibule l'u spaziu in a cucina di a canzone, pudete fà un ghjocu di cullezione in l'internu di a casella di cartuni. Per fà questu, in un in furore improvisu chjucu un picculu labillu cù un cutidianu filu, è poi cun pastoghji cù una filmazione autollinata.
  7. Duttore u casu hè questu questu. In u reversu quì ci sò trè grandi buttuni nantu à a perna (pudete piglià un antifugliu), nantu à quale a volta di u pianu è di lavà, imitannu un muru attraversu in tile, o un maestru "ferri" eleganti per a cucina.

    A parte da volta hè cunsistenti di dui substrati di plastica per a tavula, sottumessu cù una cinta adhesiva, è dopu aghjustata cù un pappu coloritu. Trimi trè recesses per affidà, è poi u disignu ferma fermu, quandu i groppi coincide cù i buttoni.

  8. À l'apron cola un velcro chjusu, chì hè attaccatu à i ganci in miniatura, ùn deve esse micca troppu grande per ùn viole micca u minimu à l'armata di a kitchenette. À unu di i ganci, puderete pappà a toalla da una napulitana standard, è in u restu chie pozzu e scapula.

Quì cusì una cucina maravigliosa di i zitelli pò esse fatta da e so mani in una sera, è darà piacè à u zitellu ùn hè micca un ghjornu, ma hè impurtante ùn solu per prisentà u donu à u zitellu, ma ancu per piglià una parte activa in i ghjoculi.

S'ellu piaciu creà ghjucèghjani per u so zitellu cù i vostri mani, pruvate nostre altre idee - ghjoculi di ghjuvellu o un ghjucatu bulu da tela.