Dough for Belyasha cun lettu secu

Parechji amasgi in casu sò sicuri chì a pasta di levitu per belyashas hè difficiule di preparalli è i cumprà da oghje prestu in a tenda. Ma in rialità, questa pasta hè preparata cun facilmente se seguite certu regule.

Ricetta per a levitu di levitu cù levitu biancu nantu à u latte

Ingredients:

Preparazione

In un tavulinu, battiu 2 ova, fate u salinu è u zuccheru. U latte hè sparatu, ma micca finu à u caldu, altri ch'elli oghje si curdle, è u levitu sarà fettatu. In u latte dissolenu u levitu è ​​aghjunghje à i ova, è pour ancu in l'oliu. Si mischjà tuttu ciò chì tuttu u dilughiu. Aghjunghje a farina in parechje, cun una cullana di lignu, avemu prima mischjà cun una mezzo, poi vagnate a seconda meza è ammaite cù i nostri mani. Prune-made pasta pò stallà un pocu per a mani, perchè hè più savore ca l'acqua. Lasciate a pasta di moltu à avvicinà, anu cunsulatu da l'annantu à l'oliu chì ùn hà micca siccatu è, dopu avutu cuparta cun una spugna. Questu pò piglià da 20 minuti à una ora. Quandu a pani hà risuscitatu, deve devenu esse battezzatu è postu à reste per altri 20 minuti. Dopu quì, pudete turrate è pronto.

Cumu fà una pasta di levitu di levadura per belaya nantu à l'acqua cù legatu seccu

Ingredients:

Preparazione

In acqua calidusa (36-37 gradi) pour le levatrice è u zuccheru, stitch hasta di dissolve. Sift in l'acqua 510 g di farina è amassi a levadura. Cubra a pelle è ponite in u calore per 15 minuti per fà u levitu "vene à a vita". Quandu u "cap" hà risuscitatu, cacciammu 250 g di farina. Pudete pudè metta in questu stage cù una cullette, si ùn vogliu micca fà brinquitari li mani. Oghje un'altra 250 g di farina tamanta è aghja. Quandu a pasta hè dura per agopuntura è si cumincia à scendi u zuccaru sottu à a cuchita, a diffusevule nantu à a tavula, pre-sprinkled with flour. Aiut avemu interferiscenu cù e mani, ghjinirosi annutati cù l'oliu. Amegghinu 10 minuti, da u tempu à tempu aghjunghje oliu in i nostri mani. Hè necessariu per ottene a sbattulate, senza mancu di martellà cù farina. A prussima, a pasta in a tazza hè strinte cù una filmu, o coperto cù una siccugione, ma da chì hè impurtante guardà u silenziu è prutegge a pasta di corrente. Hè da esse risposte nantu à una ora, dopu chì si deve ghjustu liggiti è ponu pudè cumincià a mudelà, appicchendu ghjunti da a pasta.

Pozzu di levitu di levadulà da u lactosu cù legumintu seccu in u sforzu

In sta ricetta, ci hè un ingredientu pocu è - vodka. Hè aghjuntu, perchè chì a pasta addossu menu grassu durante u prucessu di frittura.

Ingredients:

Preparazione

Per fassi, avete bisognu di attivà u levitu, per questu i mischjà cù u zuccaru, 2 tbsp. spese di farina è 50 ml gustu dudu. Mestura bien e piglia 15 minuti à pulisce. In a farina tamila, pour le sal, pour le rimanenti farina, vodka è levadulamine, cunglite bien cù una spatula di lignu. Prima di principià ghjunghje i vostri mani, sguassate a pasta durante 20 minuti, perchè u licenza hè distribuitu equitatu. Dopu quì, aghjunghjite a pasta durante 7-10 minuti (finu à l'homogeneità è l'elasticità) nantu à a table, oliatu, ùn aghjustemu micca più farina. Pudete a pasta in un tavulinu, cundiscenu cù l'oliu, stende a film è mette in calore per 40 minuti. Dopu avè da esse liggimamente assedjata è permessa di vultà in novu, pigliarà altri 20 minuti, pudete aduprà a cugliera.