Caviar salciitone piccante

Caviar caviar hè sempre compra in a tenda. Ma serà più pruduttu sè u coccu. Ricette di squash di pepite bianchi per l'inventi aspittàvanu quì sottu.

U cavuele di cavallu di u cavallu d'invente hè una ricetta diliziosa

Ingredients:

Preparazione

Zucchini cut in cercles, cipolle di ajonchi è cipuduli. A pepite bittere hè pulita da e manni, è poi moltu. I preparati sò mischiati, pusonu in una padedda, fate in l'oliu, aghjunghje salate è stufe finu à fucomottu, pour un pocu acqua. Dopu questu, finisce a massa cun un licenzu sottumessi. Dopu quì, torna ponulmente nantu à un piatto è fremendu in focu finu à inchinu per quasi 5 minuti. Caviar di salata fresca per l'inguernu stese nantu à i pardi, sterilizà per 15 minuti, è poi allughjà.

Caviar di salmone piccante per l'inguernu cù i pumati

Ingredients:

Preparazione

Preparamu u pruduttu: lavenu, purifichemi, sguassate a pusterità di a manzella. Arbitraru cut, è tuttu hè torciata da una macchina à carne. A massa resultanti in una pignata hè colata nantu à un pezzu, pour l'oliu è cocelle à finu. Podsalivaem, saharim e lay out on jars, è u corcho.

Ricetta per squash calza

Ingredients:

Preparazione

U pumu si sò chjappi in 4 parte, pusonu in una puchina, priggiunate per fà u zuccaru stand out. Tomite nantu à caldu pianu finu à chì i pumati sò dilicati. Puderete sguassate da u calore, pianu chjuche è fate un filtru. Zucchini scorciata cù straws rilatati è colpi in una pane cun oli pralefiedu. In un focu di focu, fassi fuori sottu testa. U pimientu dolce è ardente mine, sguassate e sali e melenko cut. Tuttu chistu hè aghjuntu à i zucchini. Chop a cipolla è chop in oli vegetale finu à chì hè chjaru. Pudemu a carota freschezza è u puddu finu à ch'e sò moltu. Mandemu u rottu à u zucchine è u stufa finu à chì pronta. Quasi a l'ultima fini, aghjunghje u puree di tomate appruvatu prima è aghjunghje salinu à questu. U stufu senza tapa ppi permettà à u caviaru per alcuni a consistenza pertinente. Quasi a la fini finiscinu quì aghjunghjite l'agla piccola, fate cocchi per più di 5 minuti, è poi pona à i pardi.