A rapportu di BIO per a perdita di pesu

Ùn importa micca chì pensa à pèrdite pisu, acquistate massa di musa o acquite una secca secca - avete bisognu di correttamentu calculà u cuntenutu calori di a vostra dieta è a quantità di proteina, di grassu è di carbuidrati . U rapportu di BJU per a perdita di pisu hè assai impurtante, perchè prima di guadagnà u pesu o seccu, bisognu di perdiri u pesu, se hè.

U risurtatu BZU ratio

Ùn importa micca cumu una persona chì hà da manghjà, per riduce u pesu, hà bisognu di reducià a proporzione di carbuidrati è di grassu in a dieta è crescita a proporzione di a proteina. Hè impussibile di ricusate di carbuidrati, perchè u corpu scieve energia, ma i carbuidrati semprici deve esse rimpiazzati da cumplicati, questu, invece di foglie è fugliate, u granu, maccarruri da u durdu duru, u pane arrostu, greens è legumi fugliate. In quantu à i grasi, ùn deve micca saturatu, aumentu a concentrazione di colesterolu in u sangue, è insatuatu, cuntene à l'olii vegetali è l'oliu di pisci. I Proteini pò esse acquistatu da varietà di grassu di carni è pesce, prudutti di latti.

U rapportu di BJU per a perdita di piscia à e donne hè - 50% -30% -20%. Sì dite chì u reduzzione di a pruduzzioni di prutezidiali è crescente a parte di caratteri di carbu, u risultatu serà sempre, ma più modestu. U rapportu di BJU per u settellu di massa serà digià differente. Un omu chì pesa 75 kg pò cunsumà 3150 calori per ghjornu. Sè chì si ricordate chì 1 g di a suppurità contiene 4 Kcal, a robba di u funziunamentu forse 450-750 Kcal o 112-187 grammi. I carattìculi per ghjornu bisognu di cunsumà 300-450 grammi, chì in recalkulamentu nantu à calori si pò 1200-1800 kcal. U grassu hè di 75-150 g per ghjornu o 675-1350 kcal.

U rapportu di BZH in securizazione sarà stabilitu da trè isulane: fat burning, carbu di carattati è u periodu transituali. In generale, a stampa hè dinò: