Calorie per perdita di pisu

Ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì, per pèrdre pisu, avete bisognu di manghjà. Se vi cumpete u bisognu, ùn hè più una cosa male. Tuttavia, ùn avete micca solu di manghjalli un pocu, avete ancu attentu à u valore energeticu di u pruduttu, questu - u numaru di calori. Calorii per a perdita di pisu ghjucanu un rolu significativu, perchè hè in questa misura, hà meditu a quantità d'energia necessaria per e bisogni di u nostru corpu è di e nostre attività di ghjornu. E per pèrdre u pesu, bisognu à fà a quantità di calori in cunsumazione di menu cunsumatu.

Dopu avè principiatu?

Prima, avete bisognu di calculà quantità di calori hè necessariu per a vita di u nostru corpu: circulazione sangue, respirazione, crescita, digestioni, etc. A furmazione di scambiu di basa (TOE) aiutà à noi à questu.

9,99 × pesa + 6,25 × altezza - 4,92 × età - 161

Questa hè a formula di Muffin-Geor, appruvata da l'Associazione Nutricionista americana, chì vi permette di calculà accurately u numiru di calori necessani in u restu.

Cumu avemu, calcularà e calori necessarii per ghjornu per a nostra attività: travagliu, sportiu, funzioni domestique, etc.

A formula di cunsumazione energetica in tuttu:

U numaru assicuratu in u calculu prevale hè multiplicatu da un fattore sicondu u vostru modu di vita:

U numaru chì avete hè questu, u numaru di calori chì pudete cunsumà à ghjornu, senza teme à guadagnà u pesu di sopra. In ogni casu, avemu bisognu di u numaru di calori per ghjornu per a perdita di pisu. Ci hè dui maneri di derivà:

  1. Pigliate 200-500 kcal di u cunsumu energetariu in tuttu (WEM).
  2. Reduce e calore KRE da 15-20%.

À u stessu tempu, i dietarii ùn anu ricunniscenu micca à reducir u numaru di kilocalorii sottu u risultatu di a formula di scambiu generale (TOE). Questu aiutà à fracassà u metabolismu è u disturbu tissuti musculari.

Ci hè una diffirenza tra calori è quali?

Calorie sò usati in a fìsica è a dietetica. 1 di caloria in dietologie - questu hè 1 kg di calori, questu - un kilocalurie, chì significheghja a quantità di energia necessaria per calorà 1 kg d'acqua per 1 ° C. Questu hè, in a dieta di calori è kilocalorii - hè a listessa cosa! 1 Calorie = 1 kcal.

"Utile" fonte di calori

Per pèrdite u pesu, ùn hè micca abbastanza per riduce l'ingrossu di cunsumatu kcal, hè necessariu di truvà l'alimenti ghjusti chì ùn viaghjanu micca cuntribuiscenu à a dipusizioni di massa grassa.

Breakfast:

Per u colazione, sceglie carbohydrate lenta:

Poiventu debite daveru nantu à l'acqua, è dopu a preparazione pudete aghjunghje pocu grassu. Pudete puru manghjà fruttu extra o aghjunghje frutti secchi à a farina. In questu casu, pensate chì e calori in frutti seccu sò più altìssiu in quelli d'analogi di frutta ( prunes - prugna, pasi - uva, assicurati, albicocca, albicocca, etc.), chì i frutti sò chini di l'acqua è in frutti secchi ùn hè micca.

Lunch:

carne in grassu;

Quandu a culinaria in casa, ùn sia micca mandatu per contà e calori di e manufatti. Avete un equilibru, una calculatrice è un libru, in chì vi scurdate i risultati di i vostri calculi.

Dinner:

L'ultimu mangiu duverà 3 ore di prima di valla, altrimenti, tuttu chì non digeriscenu serà dipositu nantu à i vostri malamenti è l'abdomen in a forma di grassu subcutanicu.

Scuprareti chì avete realizatu chì quantu i calori è u pesu sò interrelati, è ancu chì a prima è a secunna pò esse facilmente amparati à cuntrullà. U risultatu ùn duverebbe aspettu - dopu à u primu ghjornu di una dieta equilibrata chì serebbe più purer, ligne è sana.