U criatu di un zitellu in 6 mesi

Per capiscerà se un natuvulu è sviluppatu bè, i medichi evaluanu l'indicatori biometrici ogni mesu è, in particulari, u so criscenti. Di sicuru, a divinità di questu valuru da i valori normi per una certa età ùn hè micca una viulenza, ma in cunglinda cù altri caratteristiche pudete indicà alcuna discuvanza in u corpu di u zitellu.

Inoltre, ancu cù u sviluppu normale di u zitellu, hè utile par i parenti cunnuscenu a so criscenza, perchè hè questu indicatore, prima di tuttu, usatu per determinà a talla di a ropa di i zitelli. In questu articulu avemu dettu qualcosa chì u crescita normale di u zitellu hè in 6 mesi, è in quellu limiti limite pò varià.

Cù quantu hè u criatu migliu di un zitellu in 6 mesi?

A media, u crescita di u zitellu à 6 mesi hè di circa 66, è i zitelli - 65 centimetri. Di sicuru, sti indicatori sò solu aduprati, è una speranza passata da elli ùn hè micca una violazione. Se a larghezza di u corpu di un zitellu di sei mesi hè in a rigioni di 63 à 69 centimetri, ùn avete ùn pruvucarà micca questu maiò à i so parenti o duttori. Per i raggiini, qualsiasi indicatore ind'a u 62.5 à u 68.8 centimuli hè cunsideratu una norma simile.

Per esse acquainted with the average rates of growth of a child under the age of one year and, in particular, à 6 mesi, a table dopu vi aiuterà:

Hè chjaru chì un zitellu sanu deve esse aghjustatu annantu à u crescita, perchè i medichi l'estimanu micca solu u valore assolutu di stu indici biometricu, ma ancu di u so aumentu in comparativa cù u piriudu di u culunia. Allora, norme di u mumentu di l'esekzione di un foglie 6 mesi, a larghezza di u so corpu vulia aumentà da una media di 15 centimetri.

Ci si deve esse capitu chì i figlioli preminali chì anu nascitu prima di u pianu espertu, ma ùn avete micca prublemi di salute, avviniscenu i so parenti durante u primu annu di vita. Di solitu à u fini di a prima parte di a vita di u zitellu, i valori di a so altezza è u pesu sutta ancu in u rigistru di l'indikatore normale, ma in questu casu l'aumentu da u mumentu di nascita pò esse significativamente maiori ca l'average.

In ogni casu, se u crescita di u to figliolu hè differente da i valori standard per i zitelli à 6 mesi d'età, ùn anu micca troppu preoccupatu è sospettate immediatamente chì ellu hà malatie. A voti ci hè abbastanza per circà à i dui parenti per capiscenu perchè u zitellu hè diversu in altru da i zitelli d'età simili, perchè a genetica ghjucà un rolu assai impurtante in questa materia.