Infurmazione per i zitelli nascuti

Sfurtunatamente, quantu à a cura di i zitelli è di u ziteddu di nascita, l'expectante matri ùn sò micca insignati da a zitiddina. Per quessa, e donne chì anu embarassatu d'avè bisognu di tutte parechji saviezza durante u gravidenza. E quì sò spessu aduprate un bellu misure - in tutte e sessione preparatoria in a cunsultazione di e donne, si pruvanu a sapè quantu pussibuli cun u prucessu di gravidanza è di partitu, è micca nant'à e particularità di a cura di nuvole è picciotti. I matri futuri credemente, chì u più difesu hè di dà nascita à un ziteddu, ma dopu à a so nascita sarà più faciule. È quandu quand'elli viaghjanu in casa cù una molla, da a so maravigghia si sontinu chì ùn sanu micca qualcosa di cura di i ghjudiziati. Cusì, volenu aiutà, è parranu com'è debulantà per una picciutta ghjuvanotta.

Cumu lavu una bìzzu novu?

Per lavà un picciriddu ne hè necessariu à ogni cambiamentu di u diaperu. A freccia di fugliale cambiante hè individuali. Ma l'intervalu mediu hè di 3-4 ore.

A zitella hè lavata cù l'acqua fresca.

Certi maridai anu dettu chì i figlioli di u primu mese (i primi 6 mesi, u primu annu) di a vita deve esse lavatu cù l'articulu di cuttuni è l'acqua cupiatu. In fatti, questu ùn hè micca un prucessu obligatoriu. Perchè parechji mariani putevi vede per elli chì i nascuti pò esse lavati sottu u grigiu, ancu in a sala di partenza. Ma se a donna hà assai u tempu librettu è crede cusì chì i zitelli sò robbiate solu l'acqua furiosa, da u fate cusì. A cosa principal hè a calmesa di a mo mamma.

Avà si deve esse dichjaratu chì e figliole hè culpritu da u partitu frontudu. È solu cusì, è micca altrimenti! Questu hè dovutu à u fattu chì a vagina si trova assai vicinu à l'annu, è i tabacenu puderanu entre in a vina durante u lavu. E questu ùn ponu micca permessu.

A preghjudizie di una fanciulla di nascita ùn prupone l'usu freti di savonu. Però, questu hè veru per i carusi. Immersione cù sapunni pò esse applicata una volta di ghjornu è più spessu si hè fattu durante un lustru di notte. E utilizzatu per questu scopu hè un saponu di un tragulinu normale. Tutti l'altri momentici sò lavurazione bè da cura à u luguru. È ùn hè micca chì a mo mamma per i so migghiori lavoru fermu. Solu a mucosa di i membri di l'organi genitali sò assai abbastanza, è l'esposizione frekwenti à l'alkali cagiunate averebbe a so cundizione.

Cumu bè per lavà a picciutta?

Nascite di e bagnu novu, cumu i carusi - un ghjornu. A maiò parte di e spiegà i zitelli before going to bed so u so pudè sughjornu più strettu.

A temperatura di l'acqua durante u bathing can be any, but not above 37 degrees. A più bassu di a temperatura di l'acqua, u più attivu u zitellu debe trasladassi. Sì bassa u zitellu in un paffeta in un bagnu bagnu - da quandu a temperatura di l'acqua deve esse 36-37 gradi. Perchè in such conditions u zitellu ùn pò micca spustà in l'acqua. Sì praticà a natatione in un bagnu grande o una piscina - poi po pianu pianu aduprà a temperatura à 22-23 gradi.

In quale per lavà a zitella nascita?

In certi, sta dumanda pò causà confusione, postu chì hè obvi chì u zitellu sò stati bagnati in l'acqua. Ma ùn ci sò e genitori chì avemu bisognu di aghjunghje nunda à questu acqua, o u prucessu di u bacinu pari avurtu è ineficienti. Questa cosa hè quella chì spessu surtitu da scumparia per u bacinu è variure.

Avà parlatu di l'accumunerazione di tali additivi. Adding to the water during bathing any means (foam, sapphire, etc.) hè ùtule solu per u sacchetta di u fabricatore di stu pruduttu. Ma per una picciutta ghjuvanotta - hè male. Perchè l'acqua sàbatu entre a vagina, è rindia a so mucosa.

U listessu appartenienti à l'erbe. A sola diferenza hè chì a mucosa ùn hè micca irritata, ma secunda. Ughjatu u zitellu in i biscuttate addivite ancu una sequenza di a pelle, chì hè secca in i zitelli, grazi à l'aria secca in i nostri appartamenti.

Per quessa, avete da so bagnatoghju in l'acqua cumunu. Allora, una volta per a simana, lavammoci u zitellu cù sapunni o gattive. Ma ùn aghjunghje micca à l'acqua, ma sapia u zitellu è lavate a shower. In acqua di giubba, ùn puderebbe micca bagnu nè picciotti, nè più chjucchi!