Cumu stabilisce i fieri falsi?

Una donna chì aspetta l'aspettu primu di u so zitellu, hè sputicu hypochondriac è sensibule. Qualchidunu cambiamentu di u so corpu in l'ultimi simane di gravidanza, si trova com un signu di travagliu iniziali, è ancu micca tutti i mudelli parlemu. A volte, u corpu fracenu in fronte di un avvenimentu impurtante, in particulare, causendu falsi affucati, i sentimenti di quale sò assai simili à quale l'anziana hà avutu a sperienza in u ghjornu più impurtante. Allora, cumu si pugnani falsi manifesti è cumu si definisce?

I currutti di furmazione permettenu à l'utru per preparà per quelli corti chì anu bisognu di rializà cumu si prumove u zitellu. Inoltre, preparanu à u travagliu è u cervicu, chì deve esse in cundizione perfetta à questu momentu cruciale.

I sintimenti di e falsi prucessi

Ùn avutu tutte futura mamma averebbe cuntruversi falsi durante u gravidenza. A volte pudete fà senza pressu innecessariu. Ma, perchè cose raramente. Sò in casu, avete bisognu di sapè i sintomi di e curti di furmazione:

Inoltre, ghjucanu normalment in a notte, quandu a donna hè in reste, è nunda pò esse pruvucà l'iniziu di u travagliu. Se un ghjornu venga, un sensu di tensione sò generalmente sussidi dopu un mudificazione in a pusizione di corpu, attività o caminari.

Quantu a longa pò falsificà falte battelli?

U furmazione di i musculi pò piglià da 2 à 7 seconde - ogni donna di modu diffirenti. A frequenza di tali riduzioni hè ancu diversa, ma ùn hè stabile. Sì a tensione di l'utru hè sientiutu cun una certa freqüència, è, inoltre, si a freccia di più freti, poi bisognu di vede un medico. Hè particularmente importante per fà questu si u fugliu ùn hè micca ancu cumpletu. Allora, a principalità diffarenza trà i pesti falsi da i veri sò determinate da a so intensità baixa, sensibilità di u doru, è ancu da a freccia.

Dopu a battaghju falanti, quandu u natuvolu hè digià vicinu, i veri prucessi contrubili, carattarizati da sensazioni di u sonu, di grandi regularità, d'un incrementu di l'intensità è di i sinchieri di preparalli l'utru per espulsi u fetuu, pò cumprà.