Capricci gastronomiques di donne incinta - a norma o caprice?

Durante a gravidanza, ci hè una reurganizazione impurtante in u corpu di una donna. Contra u sfondate di i cambiamenti in u fondu hormone, i disturbi di u sonnu, i stati mentali inestabili, i cambiune di gusti è gustali sò osservati. I sperti credi chì, in assai modu, u scopu di assorverà certi platti hè dovutu à u fattu chì a futura mamma riceviu qualcosa di signali chimichi da u so fetu, chì cusì rende nantu à a scassizza di certi sustanzi.

Un cumpagnu di carità è parechji parienti sò cumu scritte di i bisogni di una donna incinta è intruduce, pruvatu à ottene u pruduttu necessariu per alimentà a persona capriciosa cun un platu predilettu ancu in a notte. E persone anu creatu in a ghjente: se ti refuse u ghjattu in qualcosa, ùn hè micca u megliu modu per u futuru figliolu. Intendemu di scummigghiari si, in fattu, tutti i esigenzi di e donne in a situazione deve esse bisognu di esse prestu, è ancu ciò chì capimaghji gastrunomi di e femine in imbarcaru sò più cumuni è per quessa a so risata.

A frebba l'obsessione di manghjà cun ghjente urgente, à tastà qualcosa inusual, è ancu cumu per assorbir l'alimentu in quantità inaccettevuli, hè osservatu in u primu è terzu trimestri di u gravidenza. E questu hè naturali, chì ghjè in questi periodi chì u cuntenutu di l'hormone, in particulari u estrogenu, in u sangue hè di u livellu più altu. Questu hè per esse perchè e donne chì sò in i primi stadioni di a gravidanza, spessu nota un sensu di gustu metàlgicu pratestuu.

I fisiologi susteni chì assai gustimenti gustatorii di e femine in imbarcarea ponu calculà prima di l'iniziu di una "situazione interessanti". Allora, si una zitella, durante u PMS, aghjunghja a chocolatine, a mo probbabilite, hè stata raptada à u dolce è duranti u gravidenza, è si in i ghjorni crìtiche hè propensu à avè marinati, in anticipazione di u zitellu, vulerà pateta o choura. È per riffisce i pruduttori chjamati in quantità ragiuna ùn deve esse, solu in i casu rari quannu i medichi ci ricumandenu di escludiri questu o quellu alimentu per i razze di salvezza, per esempiu, avemu prublemi seriu cù i riti - avissimu limitazione di l'ingestazione di u salu, o esisti una allergià à un pruduttu pruduttu, n.

Cumu tistimuniatu di u desideriu, sò sti o altre prudutti?

Salate

Duvamentu per u fattu chì u vulume di sangue in una donna incinta è aumentatu, u salitu hà un effettu di creazione in a so circulazione. Ma a sal mantene u fluidu in u corpu, chì pruvucalla inchante, iperteste, perchè u so cunsumu era limitattu.

Dolce

Stabilizeghja u livellu di feromoni chì furnenu un buen humor è ancu un fondo emotiu. Hè megliu d'elegite documenti utili: ioghureti biurtanti, frutti è frutti secchi, frutti cunfitti.

Carni e salute

U desire di cunsumà prudutti carnice hè più spessu dictazione per una carenza in u corpu di una prutetta. In questu casu, hè cunsigliu di sceglie l'altre fonti di a sustanza: nuts, u furmagliu, u pesciu.

Light alcohol

A menudo, e femine in imbarazzione vede un desideriu di eddu a biera è u vinu. I medichi cresinu chì un occasione un vetru di u vinu sicariu o a bagnu pò permette u femine chì anu pregnant. Inoltre, u vinu cuntene assai di vitamina C, è in a biera - vitamini di u gruppu B.

Predilizioni inusual

Se a futura mamma hà avutu bisognu di assigurà tela, carbone, crema di u fiori è quarchi cosa sìmulu, avissi a essiri a prussima accissioni per informà à u duttore supervisore. Hè assai probabbli, u corpu ùn manca ogni minerale o altru nutrijentu. U specialistu prutrarà una prova di sangue biocuimicu, selezziunate u complexe di vitamina appiccicatu o di dieta speciale incù l'inclusi di i produtti necessarii.

L'obiettivu principale di a futura mamma hè di sustene è dà nascita à un criaturu cumbre, cusì aderenza à i principii di nutrimenta sana si face diventà unu di i mumenti fundamentali di a so vita in u periodu crìticu. In ocasu, pudete pamperate cun deliciosu, ma ùn pudete micca passà nantu à i vostri capricci, cunduttu è amassi à i prublemi è posanu una minaccia per a vostra salute è a salute di u zitellu.