Cumu dumandà à un omu per u perdonu?

Omi è donne - sìammu cusì sfarenti, ma à u listessu tempu ùn pudemu micca vive un ghjornu senza l'altri. È ancu amici forte è l' amore sinceru sò suggetti à disputa è averebbei. Quandu avete rializatu chì hà dettu assai emozioni innecessarii in emozioni, rende sapire chì hè difficiule di sapè cumu dumandà u pirdunu da u vostru nome amatu. Ma ùn vogliu micca a rilazioni per cracke à e costi, è questu suggerisce chì avete bisognu di sapè qualcunu di i matrimonii in cumunicari cu rapprisintanti di a forza forte mità di l'umanità.

Chì bella è à u listessu tempu hè ghjucatu di dumandà u pardonu da un omu?

Cumu si ùn pare micca chì questu hè micca veru, ma in fatti, l'omi sò assai emuzionale. Stannu l'offisa chì anu suffrutu assai difficili, anchi si ùn lu mancanu a nuddu. Hè impurtante per una ragazza chì admite ch'ellu hè stata incorreite. Cumunaghja cù u spiritu, bisognu di uttere una sola frase: "Perdà mi, per piace". Se a situazione ùn hè micca risurvutu cù l'aiutu di un "dispensu", hè impurtante per cunsiderà infurmazioni più avanzati.

Cusì, prima di andà cun ellu di rimorsu in u vostru, hè impurtante di vede a situazione da l'esternu, oġġettivmente, cede u vostru ego. Ancu s'ellu capisce chì e duie culpite per l'incidentu, prima ùn avete micca parlatu micca. Hè impurtante per pruvà à trasmette à u ghjovanu chì in quandu era di a disputa o besta furtiva, vulia dì. Ogni sapiutu chì in i listesse chì ogni persona mette u so propiu significatu, chì significa chì in i momenti di cunciliazione, hè impurtante chì u cumpagnu capisce chì ùn avete micca intenzione di offender. Inoltre, valuta à fà spiecà e rèplica cum'è: "Avete fattu ciò chì avete fattu per mè, eddu", è ùn puderebbe micca esekuzzate - un omu, in qualse modu, micca micca mè. Simili "pugas", una indiazione di i so sbagli, è micca a tòia, sò solu capaci di pour oliu nantu à u focu di u so offense è da questu ùn sarà micca più faciule per quellu.

Cumu dumandà u perdonu di u zitellu in una manera originale?

Pridendu u pirdunu di un omu amatu pò esse cun l'aiutu di e so parolle, firmendu quelli poema líricu. Questu hè apprezzatu in particulare per quelli chì sò lucali nantu à a puisia. Se un tipu aspetta aspetta per l'ispirazioni micca in i libri, ma in a so playlist, pudete assicuratevi di a so canzone prediletti nantu à firmà una cita di ella: "Perdì mi stupidu".

Una di l'opere più romantica hè a seguente: cù l'aiutu di u serviziu di serviziu ci hè necessariu d'affari di dolci è pasticcerie cù a so druna favorita per ellu. Questu sorpresa, vi basta di appiciccà una nota cù e parolle: "Sò solitu senza u vostru sonne. Perdà ... ".