U maritu si truvò à a ghjovena afficherà - chì faraghju?

Quì vene u momentu quandu u sposu cù e parolle: "Ùn aghju avutu una altra donna" fracassava a porta. In questu casu, assai donne anu una quistione: "chì fà?". In principiu, u pianu d'accionu per u futuru pò esse di sviluppà in dui casi: inizià una nova vita indipendente o di rinvià u cô ciumen à a famiglia.

Chì deve fà, se u me maritu si vene pè una ghjovana afficherà?

Se ùn avete micca vulete metterà è avè a forza di pardunà u vostru còmpiu, avete bisognu di passà à azione attiva è u ritornu à a famiglia . Ci hè parechji ghjunti efficace chì uttene à aiutà a situazione:

  1. U primu chì hà bisognu à fà è vai à u specchiu è andate à a vostra aspettazione. U sfida hè di diventà un rivalore megliu. Forsi quandu avete bisognu à scrive à u gimnastu, cambià i vostri capelli è aghjurnà u vostru libru.
  2. Sì u maritu hà partutu à a so mistress è ùn ùn tornanu, vale a pena valore chì senza ellu a vita hà fattu assai megliu. Hè u tempu di rializà i sònii è fà e cose chì prima ùn avia micca u tempu adattu.
  3. À riuneta cù u maritu o cù l'amici generale, hè necessariu di cumporte quantu naturali, è di cumunicà nantu à notte tipichi. Ùn bisogna micca chì l'odiànnu è vulete trattallu.
  4. Pruvate di diventà u so amicu. Dà cunsiglii, sèntenu i prublemi è aiutanu in situazzioni difficili. In u risultatu, hà caputu chì hà fattu un sbagliu micca u vulete turnà.

Hè cresce chì una ghjovana affiche - hè solu un hobby temporale, è più tardu o dopu u so maritu stessu volve à una casa accogera è una famiglia amici.

Cumu viaghjà se u maritu si abbandunò per altru?

I sicòlogichi dicenu chì per realizà a realizazione di a situazione è di ritornu à un statu psicologicu normale, dura à ottu ghjorni. I cunsiglii per ubligatori di u vostru maritu chì si n'andò in altre:

  1. Per principià, deve rinfriscà tutto ciò chì almenu bè d'averebbe riguardu à a vostra esposa.
  2. Ùn avemu micca parlatu di l'antica cù altre persone è, ancu più cusì, insultanu, è in certi modi u culpèvule. A megliu solu hè di desiderà a felicità è di ritirà solu.
  3. Hè necessariu tirà tutte l'emozioni: sullivagiu, abbruciate i platti, in generale, fate ciò chì vulete. Dopu à quessa, solu hè u voidu in l'anima, è questu hè a basa ideali per a custruisce una nova vita.