Cumu guadagnà un omu maritatu?

Quand'elli dicenu: "ùn pudete micca urdinatu u vostru core", è inghjendu volte suscitazioni à un omu chì hè maritatu. In quessi situazione dui persone si battenu in l'anima: un hè prestu per tuttu, solu per vincite l'ughjettu, è u sicondu dici à u pruverbiu benèvimu chì ùn pudete micca stabilitu a felicità à a sfurtuna di quarcunu. S'ellu hè decisu d'adopra nantu à u primu pianu, hè impurtante per sapè cumu cunvince u core di un omu maritatu. Ci hè parechji cunsiglii chì vi aiutanu à vultà vicinu à a mira . Auminteghja i chancei di successu se a rilazioni cù a mòglia di a "vittimia" ùn sia micca.

Chì avete bisognu di sapè per vende un omu maritatu?

Hè megliu per cumincià cù l'intelligenza di l'intelligenza, chì vi permettenu di sviluppà e tacchi righjunali per l'accionamentu. Hè mpurtanti sapiremu ciò ch'ella hè esattamente cusì è ciò chì repele l'omu, è ancu ciò chì ùn si pò micca suità à a so mòglia.

Cumu guadagnà un omu maritatu:

  1. Li rapprisintanti di u sessu più forti sò attiratu da i prufessori nisa, chì si sò stettate da a folla. Nisuna obsessione è perseveranza, un omu vi serà attrattu preda più difficultu ca un rigalu liberu.
  2. Ser romantica. Di solitu in relazioni familiari, u novu di u rumore in u sfondate è hè spessu scarsu. Mimmià u vostru sceltu cù un ore romantica o un rigalu originale, ma ùn esce micca.
  3. Cumprimentu l'omu chì ellu hè u principale è u forte, cusì spessu ponu esse a vostra debule, dumandate aiutu.
  4. Parrannu à cum'è cunvince un omu maritatu, vale degnu un cunsigliu più impurtante - puderà esse à l'elettu, appunendu in situ diversu. Hè bisognu di esse un bon amicu per ellu, à quale ellu confia.
  5. Ùn aghju micca dettu qualcosa, ùn avete micca pressu è ùn fate micca scandali. Tuttu chistu ellu riceve in a famiglia, dunque averete bisognu à un omu a facilità è a libertà.
  6. Un altru puntu impurtante - l'omi di u sessu più forti, quandu elli sò felicitati è cumplate , perchè ùn pudete micca aduprà da questu. Pruvate à qualsiasi oportunità di avvisti i so averebbi.