Kim Kardashian anu annunziatu u libru di un novu spettaculu è hà sappiutu i pinsamenti per u so biopic

L'attuali di 37 anni di a storia di a sucetà è l'impronta di fiancu Kim Kardashian ùn hè ingrata è oghje diventà chì a leone secularera era interessata di a produzzione. Kim hà annunziatu chì issa hè attivatu travagliatu nantu à u filmaru di un novu reality show, chì hè chjamatu Glam Masters, è ancu avè avutu ch'ella vulia diventà pruduttore di un biopic about ella.

Kim Kardashian

Glam Masters - mostra nantu à artisti make-up

Avà un video interessante hè nantu à Internet, chì cuntò di u novu reality show Glam Masters. Quandu si svolge un pocu dopu, u pruduttore di stu prugramma serà Kim Kardashian, chì a so idea, per via, hè ancu di u canali di TV. U formatu di u spettaculu serà assai simili à i numerosi esprimisti induve participanu i participanti, è u guvernatore riceve u premiu principalu. Glam Masters hè un show and makeup artists, chì ogni stagione serà invitati per 8 persone. In u prucessu di filmi, i articuli di cumpagnu saranu una varietà di funzioni, u risultati di quale filtreranu u pessimu. Finu à i semi finals 4 persone vole à reachu, è dui venenu à a final. Unu d'elli riceve u premiu principalu di l'espeta - travaglià in a squadra di l'artisti di maquillaje, Kim Kardashian, chì a preparava per l'avvenimenti publicu è di parechji tirotei.

In quantu u ghjocu è i jutori di questa mostra, Kim hà dichjaratu chì u prugramma seranu guidatu da a famosa actress Laverne Cox, chì pò esse ricunnisciutu di u so travagliu in a serie "L'orange è l'afflittu di a stagione". Ma l'asciuti di i ghjudiziali in i Glam Master seranu occupatu da 3 personnii all'età: u famusu cumpostu Mario Dedivanovic, u blogger di bellezza populari Candy Johnson è u editore editore di moda Zannah Roberts. L'estremu di a 1 temporada di u spettaculu nantu à artisti di cumpunimentu hè sceltu per u 28 di fazzughju 2018. A primu tempi serà spartu in Lifetime è compini di 8 episodii.

Publicazione da TV Lifetime (@lifetimetv)

Leghje ancu

Kim hà parlatu di i piani per un biopic

Dopu chì Kardashian hà dettu infurmazione di u novu reality show, Decideu di sparta i so pinsamenti cù i so fannii di ciò chì vulia vede nantu à a so biopicaria di grande pantalla nantu à ella stessu. Hè ciò chì l'astresellu di TV dicia nantu à sta idea:

"A mo vita hè chinu di un gran numaru di parechji manifestazioni. Ci hè stati altri e ghjunti, è ancu vittori è i falluti. Vulariu aghjunghje cù i mo fans l'istoria di u mo successu. Invece quarchi 15 anni fà ùn aghju micca pensatu chì avissi diventà rinisciutu à e strade è in Internet, avaristi un militru di vittime di l'ammiratori è di u me stessu affari. Iu capitu chì, in parechji rispetti, mi devi à a famiglia famigliali "A Famiglia Kardashian", cum'è a me perseveranza è u travagliu constantu. Avà hè assai difficiule di dicia chì tipu di film si sarà, ma u fattu chì vi mostrarà i veramenti fatti da a mo biografia hè veru. I membri di a famiglia, dopu avè intesu di l'idea di fà una biopica, dumandate quale hè chì mi ghjittassi. A questu aghju una risposta clara - Jennifer Lawrence. Questa hè a sola attrice chì vogliu vede nantu à e pantaloni in stu rolu. Avete vistu, simu assai simili in energii è carattaru, è ùn estò sicuru chì a toccanu. Spergu chì quandu u tempu vene à appare in a cinta, Lawrence accettà a mo offerta.
Kim Kardashian è Jennifer Lawrence