U locu nativu di u cactu internu

Ùn truvate a casa in quale ùn ci hè mancu un locu fiore . Ichiucci di casa, in a maggiorità in u canale, sò in parechji generi. I so fideli fideli ani una famiglia di cacti - i pianti verdi, sposti da spine. Unipochi di sti pezzi monsignate anu ancu i so maestri corsi in fioritura. In ogni casu, quiddi chì si sianu piazzatu da u so crescente, certamenti interessaranu à chì tipu di patria hè u cattu. Dunque, avemu acquaintu cù questa mena in più dettu.

Situazione geografica di a patria di un cattu

Per a maiò parte di noi sti posti belle è in u mumentu chì minacciani e pianti spine hè assuciatu à e cundizzioni àrichi di u desertu, chì sò assai in l'Africa. Hè per quà parechji imprigii pensanu chì u locu induve u locu di nativu di u cattu hè - u chjamatu cuntinutu "nìuru".

In fatti, "spine" prefunu i regions deserti, ma l'Africa, ma altre cuntinenti. Hè soru, u locu di nascita di cactus sò i deserti di l'America. Piuttostu pricidenti, i pianti sò urigginati da i pani àrieddu, principalmente in l'America di u Sud e nord. Cunsigliarii dici chì i cactus eranu in Sudamerica per un bellu tempu - circa 35 mm d'anni fà. Allora circa 5-10 miliuni anni fa cattuti appareru in a parti di u cuntinenti sittintriunali. In Africa, cumpresu l'isula di Madagascar, è u restu di u mondu, per esempiu, l'Asia (Sri Lanka) è l'Australia, senza cundizione, sicuru, l'Antàrticu, i cactus sò stati mudificati naturale da avutri assai dopu. L'Europeani anu vistu i più ricenti cù rapprisentanti spinali di a flora. Hè interessante chì ci sò cactus sò micca solu in u Mediterraniu, ma ancu in a costa di u Mar Negro, per esempiu, in a costa sur di a Crimea, in Gelendzhik.

Un fattu interessante hè chì in tuttu u cuntinenti, da quale a famiglia di a culore venenu, a distribuzione di "spine" hè assai irregu. Cacti ùn ponu micca truvatu in tutti i regioni umidi tropichi, in particulare, ùn anu micca in e paese di u lavu di u grandi fiumu Amazonia. Ma una famiglia specie di spezie hè famosa per u Messicu. A strada, di i cunnosci miglii tipi di "spine" un pocu menu di un milla pò esse truvatu in e rigioni àri di stu paese. Una lotta di cactus cultivate in i stati latino-americani cum'è l'Argentina, Pérou, Chili, Boliviana.

Cundizioni naturali di a patria di u cactu di casa

Se parlemu di e cundizzioni naturali chì sti perenniali prefittàvanu, bastamente, cumu cedificatu di supra, i zoni sò aridi. In modu, ci sò ancu e spezie chì preferenu micca solu a regione muntanera è diserta, ma ancu l'steppi. Ancu più - e cipus epifitali prefete i foresti tropichi cù una alta humidità. In quantu à a cumuzzioni accettavuli di u tarrenu in a patria di u cattu, u solitu era povira è lume. Per u territoriu, una quantità di humus hè caratteristica, ma i salti minerali sò abbundanti. Ma l'spezia di cactus, chì si ponu truvà in i boschi è steppi, crescenu boni nantu à terre di terracotta pisanti.

Hè intu ancu interessante cumu e diverse piantini criscenu cù e spine. A maiò parte di tutti ci sò scoglii sardini. Certi spezii formanu coloni di boschi cusì densi, per ellu ùn hè micca simplificatu di passà. Questu hè primurale caratteristiche carpets, catuzzi di turbine. Ci sò parechji rapprisentanti di a famiglia di cactus chì prefanu "settle" à grandi distanzi da l'altru. Di certi cattutivi sò lucalizati in columone o fila.

A forma di e "erilles" verdi chì si trovani in l'Amèrica hè diversa: sphericale è lighettinu allungatu, diritto, cespugliale, fugliale o voluminoso, unipochi specie ancu cù alte veri è raccoli nudi.