Dopu a rimuzione di a vìllila, u drittu drittu

Cû colecistite è a presenza di un grande numaru di pedi grossi, hè realizatu una operazione chjamata colecistetomia. Cum'è qualsiasi interventi cirvuluiali, questa prucedura hà alcuni cunsiquenzi è dumandate un pezzu di recuperazione Spessu dopu a rimuzione di a vìllila, u drittu drittu è ci hè un pesu in questu. In a maiò parte di i casi, i sintomi (sindrome postculecistekutomica) scumpenu dopu à 2-3 simane.

Perchè u ferite ferite ghjustu dopu a rimuzione di a vìllida?

In regula, l'operazione per esciscing l'urganu hè realizatu da un metu laparoscopicu. Malgradu a piccula invasioni di a colecistectomia cum'è dopu, ci anu sempre lesioni di tessuti rotulati, à u quale u corpu reacurisci immediatamenti cun un infieru infjammatori. Inoltre, per creà un spaziu suffirenziu per a rimuzione di a vespetta, a cavità abdominal s'amplia fenevule cù u diossidu di carbonu.

Questi fattori sò i principali cause di discomfort immediatamenti dopu a cirurgia. Normalmente in i primi 2-4 ghjorni, l'anestèsichi sò injected intravenously o per infusione. U appiccicatu à u 1-1,5 mesi dopu a rimuzione di a vespetta ci sò doluri à u latu di l'intensità debbuli per u fattu chì u corpu adatta à i cundizzioni alterati di u funziunamentu di u sistema digestivu. Bile hè sempre pruduttu da u fegato in quattru cantieri, secondu u voluminu è u grassu cuntenutu di l'alimentariu cunsumatu, ma ùn s'acumule, ma scorri versu i catene è entra in u primu postu.

Severe pain after removal of the gallbladder

In quelli casi chì u sindromu di a securizzione hè assai intensa, accumpagnata da nausea o vomiting, disiriscienza in a forma di diarrea o stinata, un augmentu di a temperatura di corpore, avemu parlatu di complicazioni di a cirurgia o d'esporizzioni di e patologiasi crònii.

I ragiò per questa cundizione pò esse:

Inoltre, u dulore severu nantu à a diritta dopu a rimolta di a vadina hè spessu causata da una violazione di a dieta. A riabilitazioni di a colecistette uttenita di cumpressi spessu è divizia cù una restrizzioni o una sclusione cumplitiva di corsi grasi, fritti, piccati, àciti è salati. L'usu di sti prudutti precisa assai bile per a digestioni, è in l'absenza di un spedore di storage (bubble), ùn hè micca abbastanza. I pezzi senza mancu di l'ingese nantu à l'intestini, causendu disturbu, dolore, flatulenza è disturbi da stuma.

A suluzione à u prublema ghjate in l'aderenza stretta à a dieta urgànica è a terapia parallella di a malatia chì causò u sindrome postcolekistetomia.

Eterna di ferri alla dopu a rimuzione di a vidina

Cù ricuperazione normale è l'adattazione di u corpu à i novi manere di funziunamentu, u fegatu produce a quantità dritta di bile, suffrenente per a digià l'alimentazione dietetica. Rari avemu un sindromu di colestisimu chì hè carattarizatu da stagnazioni di u fluidu in i currutti internu di l'organu. À u listessu tempu, a bile sarà più grossa è si ferma in un lampu lucali. Simultanamente, u sangue addiventanu u cuntenutu di bilirubin e enzimi liver, chì provoca l'embrialdore di u corpu, accumpagnati da u palpabbli in u liveru è l'ipocondariu right.

U trattamentu di a colestisica implica l'amministrazzioni di preparati colerelicu, l'hepatoprotectors è a correzione di a dieta.