Basìlica di Santo Domingo


A basa di Santo Domingo hè unu di l'edifici religiosi più impurtanti in l' Argentina per u so riccu patrimoniu storicu è a bellezza di l'internu. Hè situatu à a intersezzione di e Dena Funes è Veles Sarsfield in Buenos Aires .

Storia di a creazione

U primu bastimentu di a basilica hè stata custruita quasi 4 seculi da i domani chì arrivanu quì nantu à u settore. In ogni casu, quellu edifiziu è e seguenti anu distruttu per l'acqui di u Canali di La Cañada. A struttura, chì hà subbitu à i nostri ghjorni, hè stata custruita in u 1783, da poi ristabilita diversi volte.

Chì ghjè interessante di a basilica?

U travagliu di u tempiu hè fattu in u stili d'estatura classica italiana. Hà a forma di una cruciera latina, chì a fini di quale sò imbeaghjetti cù quattru duminii cù chjushi fugliale nantu à a superficia di e ciumi. Ci ponu esse nutatu chì hè stata donata à l'intermediu di u XIX seculu à i rapprisintanti di l'Ordine Dominicana per u presidente d'Argentina Justo Jose de Urquesa. A principiu di u XX sèculu, antigamente simpricimenti foglie bianchi adattavanu un pocu.

Avà si move in l'edifiziu. U primu chì si prisenta l'attinzioni hè l'altare di l'argentu di u XVII seculu. Quì pudete distinguish l'sculptures de la Crucifixion de Crist è i sante Dominique è Francis. In più, in memoria di i donatori per a custruzzione di stu tempiu in l'altare sò stampati incintidari di famiglie, chì a so cuntribuzione à u guaranu di a basilica era particularmente grande.

Mittendu a attenzione è guardatu in l'edifiziu di a vèrgine Maria (quì hè chjamatu u Virgo del Rosario del Milagro), perchè da a mità di u 30. XX seculu era ricunnisciuta com'è patrona di Cordoba . Cumpiamente cundutu appiccatu, induve pudete vedere i freschi chì riprisentanu i quattru discepuli di Cristu da i primi Dodici Apòstuli chì sò l'autori di l'evangelichi. A figura di angelo di u doru nantu à u pulpitu intagliata di legnu hè un altru valuri di a basilica.

Oghje in a basilica di Santo Domingo sò:

  1. Museu di Storia Naturale.
  2. Observatoriu.
  3. Mausoleu di Manuel Belgrano - u creatore di a bandiera argentina, chì stava e morse vicinu à a chjesa. U mausoleu fù custruitu di granitu rosu secondu u prughjettu di Hector Jimenez. Avà hè adurnatu cù a bandiera di u paese è l'imaghjini di a Battaglia di Tucuman .

Cumu ghjunghje?

Per visità a basilica di Santo Domingo, hè megliu per piglià un taxi o allughjà un caru. Avete bisognu à andà in a intersezzione di e strade di Dena Funes è Veles Sarsfield.