Lettere per una riserva di foto

Lettere per una riserva di fotografia ùn sò micca surprised by anyone. Questu attribuisci s'utilice bellu aspessu, ma, però, a so popularità hè sempri criscenti. Chì ci hè u mutivu di questu? E cù u fattu chì cù l'aiutu di lettere pudete cuntà di i vostri sentimenti, pinsamenti, facenu a sughjettu di foto più interessante è originale.

E carte per una riserva di fotografia sò cumprati. Hè faciale è prezzu. Ma se vulete a vostra sesión di foto per esse unicu, perchè quelli in u circondu sò admirati per ritratti enormi chì anu successu, in questu casu, i carte per a sesión di photo s'hè esse fatta indipendentamente. Ùn hè tantu difficiule. Fighjemu à a vostra attenzione una versione simplice di cumu fà volumi cartulare borsu per un dispusizione di tela.

I materiali necessarii:

  1. Fate un mudellu per a futura lettera per una riserva di cartuni o carta. Per fà questu, raghjughjà una carta di u furmulu deseu è u cutà. Pudete stampà una lettera grande nantu à a stampetta.
  2. Utilizendu pins, attache à u tessulu è curretta cu cutà a nostra carta in dui copie.
  3. Obtenuta i dui dati cun una puntada in meccanica convenciale o cose cù a manu , affinchendu un pezzu. Pi via stu pirtusone, omucci l'lettera cù un sintepon è cose.
  4. Cusì tratta l'arme cù scissors. Questa prucedura hè optativa è si faci esse attu à vuluntà. I lèttere è senza l'arghjellamenti tramiti stà belli.

Lettorii fini per una sessione di foto pò esse fatta o grande - tuttu dipende di cumu è duv'è vo vulete usà. Ogni carta finita, pò ancu esse decoratu cù perdi, sequins, cunmpie. I amate di l'attrachju pò esse prudutti bè da nantu à e lettere. Per fà u specje di brodato, u teatru per lèttere deve esse elettu in un stilu monofoniu.