Victorian era

Stilista Vittoriu urigginatu durante u regnu di a Queen Victoria, da quale, in fattu, pigliò u so nome. Questa era era richia è bella, chì deve u so impronta nantu à a robba di l'era victoriana. A cima di l'indecency eranu i prossimi esposti da u corpu, ma per spencerà a figura femina à u cuntrariu addivintò moda. Allora, a silhouette femina era un magnificu feste è una cintura largamente ristretta. In questu suprattuttu, i spinetti eranu attivamenti utilizati. In questu casu, parechji corsici sò longu ch'elli anu una siluette in forma di V.

Victorian era - indumenti in l'Inghilterra

E elegante ghinocchia fina, alcuni alcune un voluminu di 40 cm, era cunsideratu l'ideal di bellezza. Eppuru, i donne anu bisognu di caru di sta bellezza. A robba in l'era vittoria, à dì u vestitu, hè strittu chì hà screnu u pettu. Oghje chjaru i guidà e donne in stati faint, è stu statu diventà ancu un standard di attrazione. In u locu di i crinolini vene un avutru, cù l'aiutu di quale e donne anu detta da u vestitu di u vestitu un bumburgiu excessiu. A moda di tali protuberanze in vestiti cunquistata tutta l'Anglaterra vittighine, è solu da l'età di 75, siluette estremi sò in moda. In ogni casu, a siluita ristretta hè stata fugliale per pocu tempu in modu, cumu crea disassoiavvi à u caminu, cusì prestu a moda per u riturnu attornu, solu solu hè un liggeru mudificatu è dà un bumbugliu not only from the rear, but also on the sides.

Inoltre, una figura brillanti di a robba di l'era vittoria hè un culore rich. I tessuti anu trattatu cù anilina, chì hà fattu e vistimenti incredibbilmente brillanti. Inoltre, a larghezza di i pratiche hà cambiatu ancu. Cusì, u stilu Vittoriu in vestiti di a donna hà permessu di pècure facci à i turche, chì era una verità revuluzione. In a tendenza sò largu guanti è a presenza di un umbrella. Questa attribuita ùn solu cumplementa l'imaghja di a dama victoriana, ma ancu prutege a prutezzione da a sera, chì in quelli ghjorni era da moda.