Libertà Parco


Freedom Park, situatu in Salvokol, in Pretoria , hè un cunfettu memoriale in l'aria aperta. Tuttu chiddu chì vi a visita hà una grande opportunità per acquistà di a storia di i paesi di l'Afrique Sudafrica.

Ogni cunfernazione hà da infurmazioni interessanti nantu à a creazione è a furmazione di u nostru pianeta, u stabilimentu di i primi tribù, a culunizzazione, l'esclavità, l'industrializazione è a urbanizazione.

A voir à Freedom Park?

Un ghjovanu ghjovanu di a capitale di l' Afrique Sudafrica ùn hè micca solu un munumentu di a storia di a repubblica, ma dinò a pilone di tutti l'umanità umanu.

Stu parcu hè un pruduttu di tutti i prucessi chì u guvernu di l'istatutu sudafricano dirigit à creà è rinforza a cuscenza naziunale di ognuna di i so residenti. Hè deve cunnisciutu u grande legatu di tutti i pòpuli di l'Àfrica di u Sudafrica, è chì esatta appressu.

U Parole di Libertà hè situatu nantu à u territoriu di circa 52 ettari è hè statu apertu nantu à l'iniziativa di Nelson Mandela in u 2007. Eccu, ùn hè micca solu l'avanti scénicole, ma l'aria hè sempre afflittu da u spiritu di libertà, a lotta per i diritti umani, è a flama eterna simbolizza.

In più di u centru di mostra è u lagu artificiale simbulàicu, unu di i elementi principali di u memoriale hè u Muru di nomi, chì solu un pocu pirsuni si citenu chì mortu in ottu conflicti maiori in a storia di l' Afrique Sudafrica (i guerri di u 1879-1915, durante a Prima e Seconda Guerra Mondiale, è ancu in i ghjorni di l'apartheid). Frà tutti i nomi, dettu aipiu l'eredi naziunali di a repubblica: Bram Fisher, Albert Lutuli, Steve Biko è Oliver Tambo.

Cumu ghjunghje?

Pigliemu u numaru d'autobus 14 è impunite à a vittura "Salvokop".