Cumu fà plantà grassa in a caduta?

Ùn ci hè micca cundimentu mejoratu per a culinaria russa ca una piccola aguda è ardente. Ma puderà esse nutatu chì solu l'admiraturi ardenti di u situ sò permessi d'acquistà stu raffinimentu. U fattu chì u rafforientu hè aggradèvule assai, ùn vole micca di abbandunà u postu sceltu è piglialli da u giardinu hè assai più problematicu chì d'avà à pianificà. Sì chì si ferma in a vostra vuluntà di pratiche assai, cercanu cunsiglii di cumu fà fà in questa oghje, in u nostru articulu.

Hè megliu per plantà grassa?

A qualità di u salvaje di u 99.9% dipende nantu à a qualità di a terra in u spaziu induve hè cultivatu. U megliu hè assai rico in i pani fertili, per esempiu, chernozems o purcura di turf drenatu. E i terreni stuzzichi o pedrasi ùn sò micca bè adattati per u cultivatu di sta razziela. À quelle chjucu, u bagnu saranu picurinu, legnoso è assai amara. In ogni casu, prima di cultivà assai, u solitu nantu à u situ hà bisognu à ricunniscenza da aghjustà u fertilizzanti minerali è di scavalcannu degnu.

U situ per u piccatu hà da esse attribuiti i picculi, crescenu in 1m & sup2 letti di 5-6 piante. Ma rafforzze ùn cumpressione u giardinu tutale, oghji sottu pò esse siparati da slate, pezzi inutilevuli di ferru o altre modu còmicu.

Cume plantà una racanizzu assai?

A menudo, agricultori novi acquistati sò dumandatu cumu fà plantà propienti razi - pomi o radici? A risposta hè di causa di e peculiarità di sta pianta. U fattu hè chì a maiò parte di e so spezie ùn anu micca formate in norma, è si sò furmati, ùn permettenu micca un cultu cumplicatu. Dunque, si speranteghja u ravenu pudete è deve solu sia razziamente.

Pudete fà plantà una radicita assai in a primavera è u tardori. In ogni casu, per u piantaggiu, deve esse elettu solu frutti sani, senza putenza è altri danni visibles. Sò separati da elli da i prucessi laterali - raccoglieri di u raghjoni, 15-30 cm. U puntu più impurtanti chì pruduce un sputinu grande di u zucchero ùn hè micca di mischjà a so parti suprema è di a parti più inferior. Per facenu stu travagliu, A parti più bè ghjente hè chjucu cutu oblicu, è a righjina diretta.

Prima di ripusà i radici si deve esse squanditatu cù burlap o robba rara per eliminà tutti l'anzeddi di rinu, affinchendu solu uni pochi pezzi vicinu à ogni pusizzioni. Questu permetterà cultivà frutti ancu grandi senza rami laterali.

C ranchi di piccati bagnati in un terrenu bellu lampatu, facenu petite fuglietti cù e pinseri. A prufundità per ognunu duveria più cà a durata di a spina per 4-6 cm. In u paniu preparatu da stu modu, inserisce a ferita di ferraghju cun u cingulu oblicu. Allora i piti sò sprinkled cun una perchita fina di terra sana è regnata solu.