Seedlings tomate in casa

Hè difficiuli di imaginate a nostra vita senza savore gustoso è utili. Questa baga notabile hè moltu usata in a cucina slave. Ma, cum'è sapete, i più freschi è aromatique sò quelli tomba chì anu creatu in u so ortu. Per fà questu, pudete cumprà pezzi ghjovani in u mercatu o in a tenda, o pudete cultivà e piatti di pomi è di tomba in casa da e so semen. Ùn hè micca difficiule, ma avete bisognu di e cumpetenze bàsiche chì pudete avè lugliu stu articulu.

Chì avete bisognu di sapè?

Quandu i piatti di tomate in a casa hè simplice simplice, perchè chistu hè cumu cresce sta bacca a più ghjardiniera, senza eteri micca acquistati, ma creati indipendentemente. Dopu tuttu, stu mètudu hè assai più prezzu di vende parechji crescita di quarchidunu. È ùn hè micca solu à u fattu chì i mudievuli accadati sò prò di a sorte chì avete cuntendu. Per fà cresce i pianti di tomate, hè chjaru cuncepimentu per apprentice u sughjettu in u vaghjimu. Pudete esse diretta direttamente da u vostru giardinu, u megliu postu hè quellu chì crescenu o cogni. Per aghjustà a quantità di nutrienti, pudete aghjunghje una peatella (in proporzioni di quattru parti di a terra à una parte di a turba). A piantazione in a semente nantu à i pianti di tomate sò deve fà per un mesi è meziu prima di lassà in diretta in a terra. Ricurdativi, i grani beni anu crescenu assai prestu, solu di una settimana dopu à siverza, i pumati di u babbu sianu digià ascendenti. Se dopu à quandu avianu micca spulatu, perchè più preghjudiziu, e manca ùn sò micca d'alta qualità. Tandu deve esse rinviatu novu. Dopu i fundamenti, pudete andà à u stessu prucessu di attinzione. Cumplementu nantu à cumu cura di i casgiaghji di tomate mentre creci.

Curingu di piantini

Perchè i vostri tomate ùn fate micca dolce durante u trasplante, hè megliu aduprà ghjunghje petate pè a simenta. Quandu u tempu venenu per trasplante i ghjovani piante in a pianta aperta, questu puderebbe fà senza l'eliminazione di quì. À u tempu, un vetru in u tarrenu pò sbaglià è serà utilizatu com'è una fonte addenda di nutrienti. Prima, racemu u sughjettu, preparatu in anticipu, in i cups. Hè desirabili chì u sughjettu in elli scaldiscia à una temperatura di 25 à 30 gradi. Semu dui o tri anni in ogni vetru ùn hè più più profundo di un centimetru. Un arricchinu e cuminciannu di suttastanti. Dopu chì a sera hà risuscità, aghjustate una settimana, è poi allampiate i rimè (elliute e pianti più forti, è u restu hè ghjucatu in a ravieta). Dopu questu, u tomate stessu si sentenu bè in un locu fieru è luminoso, per esempiu, nantu à un vitrughjolu. A temperatura ottima per u crescita di e piante hè 18-20 gradi in u ghjornu è 12-15 nuttati. Lu ghjornu di i pianti hè megliu artificeu longu à 16 ore, è l'arburettu di tomate serà forte. U vistimentu di i pianti di u biancu ci vole à dà deci ghjorni, ma l'usu per questu hè solu bio-fertilizante, perchè avemu cultivatu i pumati per noi. Perchè bio? U pumu hè a pruprietà di l'accumulatione in a compizii di e piante chì sò chjappi in baga, è questu turnu di avvenimenti hè assai micca indispensable. L'utilità di e such baya hè assai dubbitosa. Quì hè una argumintazzioni più à favore di u fattu chì e crescente di cuddaru di u tomate hè nantu à u vostru Windows, è micca cumprà in u mercatu. Ognemu i piantini solu quandu u pianu sata un pochulu. Se fate questu più spessu, pudete acquistà cù a malatia spekulativa di e piante - una stizza negra.

In cunclusioni, vogghiu ricurdari a tene chì i pumati ùn sperienze à tollerà bassu temperatura, perchè ùn puderebene inserisce micca in a terra aperta, assicuratevi chì i frutifichi anu passatu. Hè fermatu chì vògliu un successu è una riccheva vendita!