Liathris - attrachjendu è cura nantu à a terra aperta

Liatris hè una pianta rara cun inzuccarazioni spicate densi. Sò, cum'è novi indirti di un altru mondu, incredibbilmente diprezzate i nostri parche privati ​​è creanu un clima speciali.

L 'inchirsi cumencia à a cima è viaghja batte. Ci sò numerosi blocchi abbandunati cum'è nantu à magia è i spicululi diventanu fronda è brillanti. U risurrezzione di Liatrice pò esse in ogni latitudine, ma in modu di razza riesce nantu à i so siti, hè bisognu di sapè di e regule di cultivà è di mantene a Liatrice.

Quandu è cumu per plantà Liatrice?

Sta pianta si poni cun sere è risicomes. Ùn ci hè micca bisognu spiciale incù a ghjonghje di e figlioli Liatris. A pianta hè più senza pretensione. A zingira pò essa chjappata in a primu muvintu o a fini di l'otturgiu immediatamente in a terra aperta.

Perchè u Liatrice ùn hè micca riguardanti à u livellu di l'illuminazione, hè pussibule elettu un locu assuitu è ​​un locu ombreu. A cosa principal hè chì u spaziu hè seccu cun una tassa d'acqua profonda.

U tarrenu deve esse sbagliatu, cun un bon drenaje. Hè piacevule à preparà un pianu chjuche cun un nivellu d'acidità neutrali o pocu acidicu. Se u tarritoriu hè pisanti è umanu, i littri simule simplici.

Pudete fabbricà i fiori cù risicemi - noduli. A divisioni di i tuberi ùn averebisce micca a pianta, i pusteri adulti cultivati ​​sviluppati in u primu annu.

L'arburatura da u vaghjimu dopu à u marchjaru di a cullezione hè stata digata, smachja da a terra, secca è ordenata. Quessi tuberi chì anu un grandi di massimu di 2 cm sò lasciati per crecerà, è di più maiori si ponu piantà per a fiori.

I Rizomi sò stati posti à i buchi à una prufundità di 10 cm in terra fertilizata. A distanza annantu à quellu chì deve esse 30-40 cm.

Ancu u regnu di u metudu di cultivà, ogni 3-4 anni, un trasplante litiziu hè necessariu, per quale in u vaghjimu l'urighjini sò scavati è piantati.

Caring for lias

Dopu l'atteru in a terra aperta, Liatris precisa assistenza adattata. Hè cunsigliatu di riabilimentu, cugliera superiore, mudastoma regulare, eliminazione di inflorescences seca e seca.

L'acqua hè necessariu, se ne necessariu, ùn deve micca spurtatu, perchè a pianta tollerà a sequenza di u locu. E staggiani umidi ùn si ponnu micca tastate. I fiori sò abbastanza per l'acqua di acqua, se ci sò precipitazione una volta per a simana. Quandu l'estiu hè seccu, pudete ancu addistà i fiori, ma micca assai abbastanza.

À i fiori avianu un bonu culori saturatu, anu bisognu à mulch e rake in a terra à i tuberi, cum'è noi in u casu di patate. Ma u solitu ùn hè micca necessariu, perchè u solitu pausa i nòguli è danni à a pianta in tuttu. Mulching replieghja perffezza, perchè utilizate una capa di terra fertili o fertilizzanti organici .

Ogni primavera, avete bisognu di nutà à Liatris cù l'abbinimenti di nitrogenu, è in l'estiu aghjunghjenu superiore di fosfati-potassiu . In u vaghjimu, pè preparà a pianta per invierte, sò fecundati di novu cun u fertilizante di nitrogenu è i risomi sò cuparti da una coperta di 10 centimetri di compostu.

Se vi vede chì a liatrice hà dilicatu a massa verde, quì indetta a mancanza di nitrogenu.

Cusì, i prublemi principali di a cura di Liatrice sò:

À u clima u clima, i fiori sò senza pretensiensi. Cù l'urganizazione propria di l'assistenza per a pianta, u Liatris fucosanu abbundanza, è in u paisaghju di u paisaghju di designà parechji culori brillanti seranu agghiunciuti. Prufittate di l'appressu tutale in tuttu u tempu di l'estiu.