Conspiracy da una gargia addevu

Per migliurà u risultatu da a droga terapia, pudete leghje parechji è preghje da u pasticci seccu. Aiutate à migliurà a cundizione generale di u paci, reduciu a manifestazioni di u dulore è l'altri sensazioni di u prublema, è anch'ellu à rinfurzà a salute. Pudete aduprà ritu magia cù i diversi staddi di a malatia. Hè impurtante chì avè una fede indeversible in un risultu pusitivu.

Conspirama meli da una gargia addevu

Per trattà cù sintomi disgrazzii è malatii, pudete cuntene à cunduceru un ritu semplice. Per principià, pudete fà u tè è hè megliu se hè fattu da eterna medicinali. Quandu u tè si fracco, ponza una cuchja di meli naturali in questu u mischjanu bè. Dopu à questu, unu deve esse dichjaria custera:

"U pene nodoso, malicioso è tristu, lasciarà seccu cum'è un chip seccu! Chì a gula duppe stà malatu è a pace per mè ùn vene! Natura - a mo mamma, ti purtammulu a vostra maladie per un babbu rossu, sì, per un abete, è chì l'abbandunarà è ùn manca più novu! Cusì sò! Amen ".

Tè chianu ùn deve esse drunkitu. Repetite u rituali ogni ghjornu finu à a ripresa sana.

Conspiracy per a grigia in un adultu cù un ovu

Stu ritu pò esse usatu quandu a malatìa hà digià passatu in una forma severa. Per fà, l'avete da fracce 12 ova è lasciate in acqua calda. A persona chì hà duverebbe cumu u rituali, deve piglià u cultillante in manu è durante a lettura di a cuspirazione per manighjà cù un bughjone bassu in a gola di u paci. A rama hè chistu:

"Cù a vostra preghiera nantu à i mo labbra, a Santa Madre di Diu, I, u Servitore di Diu (-ia) (u mo nome), avè u trattamentu. À a so parolla, u calore è l'amarezza da a gola di u Servitore di Diu (-name) (u nome di u paci) hè sempre beleu. Puderaghju u dulore ardente, in ogni uparu, lascià u colpu cù una renti di ventu è di volta ùn sarà mai. Comu un sònniu hè cusì, perchè u matina dopu, a malatìa sarà. I mio parolle sò forti, ma hè faciule. D 'avà è sempre. Amen ".

Hè impurtante per di pronunvià e parolle chjaramente, senza esità, è senza esse distractatu, pensendu ogni parolla. Dopu à quessa, a gola di u giuventu duverebbe ripigliata d'ova calienta. A rinunciu si sentarà perfettamente quandu i foglie freschi. In modu, avè bisognu à esse spustate.

Conspiracy per una garganta di sera in un zitellu

Spessu, per u trattamentu d'angina in i zitelli, u duttore urgei l'usu di rimedii tradiziunali, postu ch'elli sò naturali è seguri. U rituali deve esse realizatu da un parente sangue, è hè megliu se hè una mamma o avana. Nantu à u zitellu trè volte à ghjornu, a seguente conspirazzioni deve esse leghjite:

"In u nome di u Patre, u Figliolu è u Spiritu Santu. Amen! (ripetutu trè volte). U vetu naturali chì vogliu, Schiavete di Diu (u to nome) nantu à i diritti di i liga familiari i pate u dulore da a gola di u mo criatura. E si ùn pigliate micca, aghju nancu tuttu è sanu. Amen ".

Hè impurtante durante a pronuzia di a cuspirazione per agljene à eterna saliva, hè bonu sè stessu serà fattu da u zitellu. A cuspirazione deve esse ripetuta in intervalli d'aproximadament cinque ìmini. In più, hè cunsigliu per ripetiri a preghiera "U nostru Patria" nantu à u zitellu in tuttu u ghjornu.

Una conspirazione simplice à a malatia grigia

Questa conspirazioni deve esse lettata da u paciveru trè volte in una fila è dopu ogni lettura hè necessariu sputà da u spallezzu left or right in a secunna d'unni a garganta a ferita. Se u pettu si senti da ogni uppunianu, cusì cusì ùn sianu chjappà è dirittu. A Conspiracy sona cusì:

"Ddi-saitti, russu ragazza, lacrime l'arrabbiari cù i radichi! Quì ùn avete micca, ùn edite micca sangue roume, ùn anu micca u bughjone biancu, ùn mancu stampa di a putenza di u servitore di Diu (nome). Andà perchè u sole ùn si distingue u ventu ùn sopra micca.

Ci hè ancu una cuspirazione da l'angina à u mari. Stu ritimu hè fattu in u bagnu, divintendu torna à u lavu o bagnu, a cume principal hè d'aghjustà l'acqua. U ritu avissi da esse cuminciatu prima di u sunrise, ma se a malatia hè più manifestazione chjaramente in a sera, hè megliu di fà tuttu dopu à u sole. Apertu u tappe per falla u flussu di l'acqua, è cuminciate à leghje a trama:

"Comu u soli, chì ripiglia a vita di un mundo bellu,

Cusì mi sò pienu di felicità è di salute.

Cum'è u soli chì vai da l'orizzonte, a mo maladie andarà in paesi distanti,

Ma ùn rinviarà mai. Amen ".

Repetite a cuspirazione hè necessariu trè volte è dopu ogni lettura chiuve in u lavu di l'spalla, secondu di quale parte di a giacca a ferita più.