Lavastu in u cupboard

A più frequenza di e persone pruvate di disignà a cucina nantu à i so propiu, facenu cum'è cusì cumu per elli è si currisponde à i paràmetri di l'utile. In questu casu, in più di u culore di u materiale pè u mobili, i siddu hà bisognu di decide a question cù altre attributi di a cucina. In questu articulu parvarammu di l'asciera per i pranzi in u palazzu, quale sò di i muduli è di i tipi, è ancu induve sò più megliu.

Variiche di assecanti per pratiche in u cupboard

Per u tipu di stallazione, i lavaphjeti in u cabinet son built-in, hinged and stand-alone ( desktop ). I primi duie spezii sò più spessu usati chì l'ultimi, postu chì a so fiurazione di i muri di u gabinariu assicura una maiurezza di i pratichi.

A maiò parte di i cabinetti sò installati sicchi di secadori di pienu, chì sò l'attitudini chì sò preparati i platti, è una bande, induve l'acqua hè recullata, chì prinsegna da i pranzi. Pò esse stati richiestu (attaccati à i mura latte) è retraite (muntatu nantu à skids specchiali).

Quandu l'arburettu di rinomina hè diventata più frequente, in più di i mudelli standard rectangular, ci sò ancu di sicchi di piazziunità in u cabinet, chì pò esse fatte in forma di un triangulu o un angulu right.

Per funziunalità, i lavà di lavà disposti in: un nivellu (solu per i pranzii), duie pianu (per pranzi è tazze) è multifunziali. Hè dipende quantu dipartimenti per i tipi di platti in questu sò dispunibili.

Tali assecaturi sò fatti di diversi materiali. Queste influenza direttamente a so costu, pisu è durabilità. Plastica attrae i clienti cù i so culori è u prezzu prezzu, ma hà da esse mudificate più spessu. U metal hè più longudu, ma cù a cundizione chì sò revestiti cù una capa anti-corrosione. I più populari sò asseccianti in acque inoxicanti chì sò faciuli fàciule è di vede bè in quasi ogni internu (in particulare in modu modernu).

Dimensione di secadori pienu in u cabinet

A maiò spessu, i pruduttori di secadori di pienu sò guidati da a dimensioni di u mobili standard (fàbrica). U so largu pò esse 40, 50, 60, 70 o 80 cm. Sceglete l'urganizate nantu à stu indicatore, questu, in un cuncettu di 60 cm necessariu di piglià un secadoru di pienu "60 cm".

In quale u cabinet per installà un secadore di pratiche?

A più còmicu, se u locu induv'ellu u pienze si stalla, hè direttamente sopra à u lavu o quellu chì hè vicinu à questu. Grazie à u fattu chì l'anzianu ùn hà micca bisognu di movimenti micca necessari (tilt o go somewhere), u prucessu di lavare sarà più faciule. Ci hè una opzione di installà un secadoru in u cupboard sopra à u lavu senza un fondu, in questu casu l'acqua saldà direttamente in u lavu è ùn ne hè bisognu di installà un sump.

Per installà l'assecurante, ùn hè micca cunsigliatu per elettu armadelle di pavimentu, cum'è quandu quand'eghjanu è ricivete i platti avete da curvarà assai, chì ùn hè micca bonu.

Quandu l'installate un lavapiatore in un armistu, hè assai impurtante di seguità parechje cunsiglii:

  1. Presenza di ventilazione. To Ùn ci eranu micca sfarenzi aromatici è i pezzi siccati più veloce, una bona circulazione d'aire hè necessariu. Per fà stà sicuru, hè pussibule drillà dui toi da i bandei.
  2. Ritenimentu di distanza. Hè assai impurtante chì a distanza da a reta chì i chjusi sò stallati à a cima o a stantina vicinu devia esse almenu 30 cm. Un minimu di 6-7 cm deve esse guardatu da u fondu di u secadoru à u fondu.
  3. Strettu di u fondu fondu di u gabignore. Per ùn dà a cucina di a cucina, hè megliu trattà cù a stampetta cù stampaghjera speziale (per esempiu: silicone), chì prutege u materiale da l'umidità.