Parigghi è riti in u Red Hill

Red hill hè chjamatu festa, chì si celebrà u primu domudu dopu a Pasqua. Pagani crede chì u patronu di questu ghjornu hè u Diu di Diu Jarilo . Dapoi u tempu anticu a festa era chjamata Fomina Week. U ghjornu nantu à e muntagne è i valli erani diversi, riti foru è ancu i casali. E persone cridètenu chì u matrimoniu, cunclusu u ghjornu di u Red Hill, serà forte è felice.

Parigghi è riti in u Red Hill

In questu ghjornu, pudete cunduceru i rituali chì vi permettenu attruisce a felicità, ricchezza, amore, ecc. Molti di elli si sò stati in forma di un ghjocu. Per esempiu, per sapè chì sarà cuntentu u annu, a ghjente scurria in una muntagna è offre l'ova culurata. L'omu, chì l'ovu hà impussibile sottumessu è com'è un risultatu micca ubligatoriu, hè statu cunzutu.

Parechji riti, signali è rituali nantu à u Rò Roig sò assuciati cù u matrimoniu è l'amore. Una zitella chì vole esse maritata oghje avete furnutu una pagnotta di pane in questa festa. Allora andavanu à piglià dui agullelli è parlanu. Perchè u primu, si deve dì queste parole:

"Un bon viaghju, portanu un annu di vuta. Quand elle chjamanu, sapianu di quellu. È aghju un anellu per una ghjovana donna è u pane per u salinu nantu à a tavula. A verità à e mo parolle per a misura! "

Dopu chì, in a seconda agulla, unu deve esse dichjaria custera:

"Sò bella donna blush è prigozha. U ghjucò à u prigione, u sposu cinghatu. Goy, cumpagnu, à u boyar, à u mercantili, à u visitante di cumpagnu. Venu nantu à u pani è u salinu. A verità hè a mo parolle per a misura! ".

Quandu l'aghjunte sò conspirate chì ci vole à stà in un paniu, chì deve esse salitu da salitu. Pudava u pagnu in u passaghju in u minimu finu à a matina. Quandu si svegliate, piglialu è postu nantu à u postu più altu di a casa per un annu, per esempiu, nantu à u closet.

Un altru ritimu, chì attrachjà a seconda meia: avete bisognu à piglià un cunieferu di rosula è ponite u dete, quale nantu à a testa ti circusta un signu di Venere. U liquidu rieutate scorri à u ligame di a casa, ma se vi vanu in un appartamentu, scumpite l'acqua nantu à u manicu di a porta è a campana. Hè ricumandatu durante u rituu di rapprisintà sempre à l'imaghjini di u futuru amanti chì vene à a porta è chjamanu.

Pigliate u rituali di u ghjornu di u Censu Roig in u sughjettu, chì devi esse postu à u suli. In ogni culletta, chjucchi ghjocanu è cullandi, fendu un ciri virsu. In u centru deve esse una picciuttedda chì vole esse maritata è quandu u soli addivò, puderete esse dichjaratu cusacità:

"Oulu, u sole di russu! Cilibite, paillette claro! Per via di a muntagna, sullivazione, nantu à u mondu brillanti, s'arrivela nantu à l'arba, in i ciuri nantu à i turchi di azur, in i raggi di l'occhi, run, calidez l'amuri di l'amuri, amatente à i boni pratichi in l'anima, pigliate u spiritu fora di l'anima, tira l'acqua vivente in a chjave . Da questu rayu in e mani di una fanciulla russa, un zuccherinu-zoričnica. Zorenka-yasynka camminava, perde a so chjave. I, a ragazza (nomu), caminava longu u stradellu, passau, truvò a chjave d'oru. Quandu mi vò questu, mi piace, quellu chì cunnoscu mè, è aghju lock my soul. Li chiuciamu, dda chjave d'oru, un bon cumpagnu (nomu) per parechji anni, per surgenti longu, per sempre-vechensky, una maladizzione inviulabile secreta. Amen ".

Un gran numaru di signali è rituali in u Red Hill hè assuciatu da a fertilità. U rituali più impurtante è effittivu hè statu fattu di tutte e donne di u paese. E anu purtatu in l'aratu, e ghjovani ghjoculi sò sottu trascordu, è adulti - davanti. Tagliata da trè orveggiate cù icone. E donne chì sitevanu un sulidu fondu in u paese. Se dopu à u pedace di u circhiu di una crescita era stata ottu - era cunsideratu un bon sigulu. Stu rituu aiutau a prutezzione di u paesu tutale da i morti è a migliurà a vendita sta annu.

Cumu fà cumerciate un ritu à u Red Hill per a ricchezza?

Se realizate un rituali di migliurà a vostra situazione finanziaria nantu à questu ghjornu, pudete copre cù problemi finanziarii seri. Per implementà, avete bisognu di avè un icona cù l'imaghjera di Ghjesù à u tronu. Pigliate l'acqua da a primavera o u sacru è di parlà, dicendu:

"In i Sette Temples sò e sette pilastri,

È in una cosa solu, Diu vi permettenu,

A questa pena di Diu hè a verita parlante.

Pusendi Ddiu esci, Diu solu Salomon.

Quale hè chì prima di a manu di Diu hè toccu,

Cù ddi paroli u santu icona sarà lavatu,

A quellu pianu riccu serà apertu, tesori sò esposti,

Oru, argentu, sarà triste per u Servitore di Diu (Nome)

In verità, ci hè veru,

Ddiu impedite Servitore di Diu (nome) per sempre è sempre ùn esse micca.

In u nome di u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Mittennu un icona di un bacinu, l'acqua cù l'acqua, è da esse averia da lavà cun l'acqua. U liquidu restante deve esse spartu sottu un arbre. U rituali si deve cuntene per trè anni consecutivi. Hè impurtante ùn dete micca à dì à nimu di attrachisce magia.

A Conspiracy per cumprendi u scopu di u Red Hill

Per u rituali, avete bisognu à piglià un gruppu di icone, chjamatu "D Diu omnipotente". Puderanu cumprà in ogni tenda di a Chiesa. Dopu, avemu bisognu d'acqua, chì deve esse parlata, dicendu:

"Cristu Cristu vinia da u celu,

Nes fratellu Santu falu,

Guarì i malati, aiutau i poviri,

Gloria è onore anch'ellu.

U mo Diu! U mo Diu! Aiutatini ancu.

Fate per mè di mè, perchè (questu quì è questu è questu).

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".

Pigliate l'icona è, tinuccianu nantu à u bacinu, pateanu acqua tri voti cù l'acqua. U liquidu chì era in a pelvis, ci vole à lavà. Poi pour l'acqua sottu l'arbre. Fà custruisce a cerimonia per trè anni consecutivi, è pudete feste scrive.