I saluti da e persone pervente à u travagliu

In tuttu a vita una persona si scontra diverse persone chì sò spessu insinceru è ancu u male. Comu sapete, i parolle è i pensamentu negattivi pò grandamente fessi una persona è ancu introdutte un programa di distruzioni. Hè per quessa, hè bisognu di avè un vestitariu da a ghjente genti à u travagliu, in casa è in altri pezzi, perchè cun u so aiutu, pudete spende l'impattu negativu.

Cume l'amuleto di i ghjucassi?

In i tempi antichi era creatu chì per a prutezzione da u negativu hè abbastanza solu per fà u so vistitu in reverse, per esempiu, una cammisa, mutandine o calzini. Varianti di amuletri di i gattivi maligni à u travagliu è in casa, fatti da elli:

  1. Un aghju simplice, ma putenti efficace: avete bisognu à piglià una cinta di zucca rintra è u corpu 7 nodi. Allora sia da adupratu da u ghjornu di a robba.
  2. À u travagliu in l'Uffiziu, pudete colganu un ramu o pusendu un artefactu da l'aspen, perchè si crede ch'è hè questu l'arburu chì teme u negativu. Sìmpiarate una ramu da un arbre, perchè dettu per u perdonu.
  3. L'Antichi Slaves, per pruteggiri di l'ochju, hà fattu l' amuletu " Uomu di Diu". Per fà questu, pigliate dui picculi stichmenti, doblegate cù una croce è l'arrappete in fille di lanzi di diversi culori. Carri sempre cù voi.
  4. In l'ufficiu è in a casa pudete mette un bouquet protettive. Per fà questu, hè abbastanza per piglià un ramu d'arghja o cardo. L'energia spiciale hè una ramu di cinti muntagnoli, chì fù scatchedu l'1 di maghju u siccatu.
  5. Per a prutezzione di u negativu, pudete fà un amuletru chjamatu, perchè vi valia à piglià una sacchettu di materiale naturali è di u salinu, chì deve esse parlatu. Per fà u rituali segue a notte da ghjovi à u venneri à migdiità puntualmenti. Pigliate u salinu è dite à a cuspirazione, u guardià da e forze maligni: "Tutti i disgrazzièghjani i disgrazii andonu à u dashing. Mi prutege e mio casa - vi sarà tranquillu quì! A mo parolla hè forte, pruteghja accuratu - ora è sempre! "U saccu pò esse trasportatu in un saccu o manteni in u scrittore è in a casa.
  6. Enorme energia protettiva hè pusseduta da pietre preziosi è semipreziosi. Pudete tene ghjenui o postu nantu à a tavula un pruduttu fattu di l'agate. Sta petra assume a negativa è ripèdia i pinsamenti malati.