Salt da l'ochju bè è spoor

U salitu in rituali di u bisognu malu è u spùritu hè stata utilizata da l'antica. A cosa hè chì stu pruduttu hà a capacità di assorbisce energia negativa. L'attività màggica di u salitu hè ricunnisciuta è utilizzata in i so ritimu da magicians e psiquiatres experienced.

Cumu scumpigghiari spoiler di u salinu?

Se truvassi aghjunti o alcune stranu vicinu à a porta è a porta, allora qualchissia in casa causata dannu. Per falla di stà negativu, avete bisognu à rializà un rituali u più prestu pussibule per sguassà. In un pianu è mette u salinu. In manu pigliate una candela, pianu è cruci è trè volte di u salitu. Dunque trè volte:

"Hà hà battezu u salinu, è salvatu a casa da a malice chì fù lasciata. Amen ".

U salinu deve esse dispostu in tutti i cantoni di a casa à a notte. A matina, cullette tuttu è digu più allivatu. Quandu vi vene in casa, assicuratevi di lavà a chjappia.

Salute di sete diurni da u spoor

Per u rituali, avete bisognu à piglià un saccu di salitu è ​​una padedda. Salt burn in una padedda, è leghjite sta cuspirazione:

"Chi hè vinutu di u ventu, andò à u ventu. Chì s'hè sviluppatu da u boscu hè andatu in u stessu locu.

Da u populu hè vinutu - per ellu è andatu. E apparichjò da a terra - hà intrutu ancu in questu ».

Sì ci hè u spoor, allura u sanu scurazione, crackle è cori eccellenti. Pour sal in u platu è u metti vicinu à u lettu di notte. Sì ùn avete micca dannu innoi, postu una foto di a persone à veda. U rituu deve esse ripetutu per sette ghjorni. Allora accumpagna u salitu per lavà in a lavanda, è u restu in u pacatu, intarrà finu à quì pussibule da a casa.

Ritu effettuu per rinunziari u sviatu cù u sali

Stu rituu aiutarà à rinfurzà a negativa micca solu da sè stessu, ma ancu da parechji parienti. Hè necessariu per cumprà un embiu di u salinu, è in a chjesa ci sò 13 candele. A ritu avè principiatu à l'ex alloghju 24:00 solu. Chjama a candela, mette u salinu à seguente è per un pezzu, senza aspittà, mira ellu. Pruvate d'ordine penseranu, dispunibule di tutte negatività, ùn curdani nuddu, è ùn culpa micca di ciò chì successe. Apertu deve aperta u pacatu è leghje a trama parechji volte contra u spoor è u gattivu u bisognu cù u salinu:

"Cù sè stessu è u vostru maritu, cù i vostri figlioli è i famiglie, cunnannatu dannu, abbandunà micca. Un oghjulu malviziu, o a maladizzione di a famiglia, permettenu qualchissia malchie perchjenu andà à u salinu. Piglia u spoiler , aghju pigliatu u sali, in a notte cù l'arme di vela, aghju inturniatu à u focu. Chì avè un ghjornu nìvuru in pùcchinu ghjustu, piacè di u sali, per elli vai. Cusì sò. Amen! Amen! Amen! "

Sottu i candelotti è entria cù un saccu di salitu in un locu induve a ghjente ùn cammina micca.