Cumu sguassà a maladizioni di una persona?

A quistione di a salvezza di a maladizzione , prende à quelli chì anu scupertu nantu à i so signali di a famiglia di una maladizioni generica, o sughjenu ghjurnati desaggiate di una persona aggressiva. Ci hè parechje manere di caccià una malidizioni da una persona, è avemu guardemu à e cose.

Cumu sguassà a maladizzione parentale?

Per fà questa, assai metudi sò usati - è preghje, è cresce nantu à a cera, è soborazhiya. A cosa principal hè chì avete bisognu saperemente ciò chì hè in u vostru putere à fà u firmamentu di u puteru destruzzione di e parolle. Se a maladizzione hè pronunzata da a mamma, hè cunsiderata cum'è a forti, u terribili è u cruel. Per rinfrescemu significa per vultà à tutti i metudi à una volta, ùn pudere micca fà sapè fà à a prichera sola.

Hè cresce chì a manera più affidàbbili di disperse di una tale curse hè di passà trè anni in una fila di soborozhenie in a chjesa, assistente à i servizii di u ghjornu, in constantemente lettura preghje. Quandu avete da fà questu, u migliore, altrimente una mossa ùn pò passeghjanu più a lunghizza nantu à a linea femminili o masculina.

Cumu sguassà a maladizzione?

Sì vi eranu solu, vi tocca à fà un ritu chjamatu speciali. Venite à a chjesa, piglià candele è putevi unu à ogni famusu difettatu, chì ùn pudete solu ricurdà. Ricurdativi, chì candela ci currisponde à un o un altru parente, è quale si sarà chjuccatu - hè per quessa chì a malidizioni vene. Sì i candeli cumincianu bè, allura u culprit hè vivu.

Stand è aspittà chì i candele ci vole à credi à un terzu, leghje e pricate funeral. S'ellu ci creta d'una candela, pigliate una altra candela, andate à l'icona di Nicolau u Miracle-Worker è li dumandà di rinunzià a maladizzione. Quandu a candela isse creda da un terzu, pudete alluntanà da l'icona. Ordine un moleben per parechji fallechji per tuttu l'annu. Allora vi serà liberu da a maladizzione è a vostra vita cambiassi.

Cumu sguassà una malidizioni da una persona o sessu?

Se vidi chì ci sò folli in a famiglia, criminali, addicti di droga, persone, mendicanti - significa. Avemu bisognu di sguassà a maladizzione da ogni modu. Pigliate una picciuttedda di famiglia fresca, è mette in a Bibbia per una settimana.

Dopu à 7 ghjorni, piglià una foto, chjama una candela d'e chiesa, leghjite "U nostru Patre" e dopu trè volte detti a trama:

"Ti supplicu, Ghjesù Cristu! Benedisci ancu i servitori di Diu (nomi di parenti), cuncernate l'aiutu è a prutezzione! Eliminate da noi i sfamatori scuri di i nemici! Amen ".

In u stessu ghjornu, ghjunghje à a chjesa, è per ogni membru di a to famigghia si mette nantu à una cannila, è ancu offre una preghiera di ringrazià per a sguità di a maladizzione.

Riturnà a casa, aghjunse un pastu di u pumu, è durante a so fabrica, ripetì à sè stessu:

"Sugnu un pezzi di paradisu. Amen ". Un pezziu si deve esse datu à i membri di a famiglia, è uni pochi ghjorni dopu à quellu, per offre razioni d'accrisi.