Cumu fà un panne di vuducei?

Bonu vicinu cù e persone per un tempu assai tempu - l'articuli più anticu, priservatu à questu ghjornu, hà circa 35 mila anni. Una di i più antichi credevuli hè Vudú, in quale, durante parechji seculi, una panni chjamata "volt" hè stata utilizata per a sorcellerie. Hè cresce chì u ritu specialu dà u voltu un tipu specje di cunnessione, stampendu cù una certa persona. È se ùn pudete micca influene influene direttamente, dopu avè un bonu di Voodoo, pudete utilizà magia simpaticu per l'impactu propriu. Hannu a diri, li volti sò inveci boni spessu a vostra doppia unwitting. Neri magichi facenu per privorotov è guiding spoilage. In ogni casu, u voltu pò diventà un tipu amuletu, se l'utilizza pi boni scopi.

Mècanu per fà u panni di vudono

Per fà un panne di vuducei, qualsiasi strumentu dispunibili, cum'è u lignu, paglia, raghji, ancu a plasticine, hè adattatu. A megliu sempre, sceglite u materiale naturali, è a manera più faciule hè di utilizà a cera.

A cundizione principale per stabilisce a prima vinkolenta hè l'utilizazione di alcuna particella di a persona cù quale u vostru voltà serà cunnessu. Sti pò esse unghji, capelli, semen, saliva, sangue o pezzi di vistimenti. Pruvate per piglià polvillo di i vostri scarpi.

Manifattura

Fighjemu cumu fà un panne di vuducei cù l'aiutu di cera fossa:

Dopu chì u bonu di vuduto hè prestu, avete bisognu di fà una cosa più, impurtante per a magia vuduto - dà u nome di un pupu. Per fà questu, scacciò u spellu seguitu:

"Dopu, u vostru nome * nomu a persona chì hè simbuliggiata da u voltu *, cù u bonu di questu avete fattu unu, chì cù u bonu hè stata cun voi. Cusì sò.

Cumu fendu un pupu di vuduceiu per mè?

Qualchidunu si dumandanu sese hè pussibule di fà un voltu à sè stessu. Questu hè abbastivu pussibule, è per questu pudete ripetiri u rituali standard. Eppuru, assai pirsuni si imaginate cumu pudete fà vede bè cù l'aiutu di una muette. Vi cunsiderà una varianti di fà vuduto dolls per a ricchezza:

Cumu si libbratu di i pupi di vudono?

In l'eventu chì una persona hè strughje una bonita, diri u risicu di causà maiò perchè à qualchissia cù quale u vostru voltu hè assuciatu. Per disperse da u voddu di bonu, hà bisognu à spruverà a volta à trè volte cù u bassu acqua, dicendu: "purificà a panchina cù l'acqua sante, ma ti liberu * u nome *, ùn avè micca più putere nant'à u so nome ùn hè più appartene. Amen ".

Dopu un rituali, un bonu di vuduceu ùn anu più putere nantu à una persona, è pudete fà tuttu cun ellu, senza teme à dannu à quarcunu.