Leonardo DiCaprio cummolta pà l'esistenza di elefanti in Sumatra

L'ultimi mesi, l'attore di Hollywood hè statu assai occupatu: in u so schedariu ci hè statu una scola di promo in supportu di a film "Survivor" è una serie infinita di premiati di film. In ogni casu, avà parechji prughjetti sò rematati, è l'attore pò assicurà prughjettu di carità, chì, a modu, passa un pezzu di tempu è assai di soldi.

DiCaprio hà visitatu l'isula di Sumatra

Una settimana fa, u famosu attore, cù u so cumpagnu Adrian Brody, scappò versu l'isula di Sumatra è visitò u Parque National Gunung-Leser. A necessità per sta strada di emergenza hè sviluppata quandu l'attore principiò per riceve missaghji di l'isula chì l'elefanti Sumatran sò in una situazione difficiule, è u corpu di a vegetazione micca impurtante di l'isula agrave u prublema.

Dopu à l'astri Hollywood atturaronu à Gunung-Leser, sò stati circondati da i zitelli chì cunfirmanu chì i palme di palme eranu cututi in u parcu. I attori pudiani esse fotografiatu cù i zitelli è parechji specimens d'elefanti.

Dopu dopu una settimana di stari a l'isula di Sumatra, Leonardo DiCaprio hà stati dispunuti sti ritratti in Touch Instagram è scrissi à elli: "Gunung-Leser National Park hè u megghiu ecossimu per a vita di l'elefanti Sumatrani, chì sò in prossime di extinzione. In Sumatra, sò sempre truvati, ma picchì a curretta di a vegetazione per a pruduzzioni di l'oliu di palma cuntinua, l'animali pò desaparecer. L'elefanti Sumatranu persiru più di a mità di u so habitat. Ci hè più difficiule per elli à truvà l'acqua è a alimentazione.

Leghje ancu

Leonardo hè un ghjudiziu incridenti

U fondu benedizciale di l'attore di Hollywood ("Leonardo DiCaprio") hè di u 1998. A funzione principalu di l'urganizazione hè di purtàlla per relazioni armonie cù a natura è a ghjente. Ogni annu, l'affari donate milioni di soldi à i prughjetti di salvà a vita salvatica. "Leonardo DiCaprio" hà avutu sustinienziu à l'urganisazione lucale in l'isula per un bellu pezzu, cura di a survivanza di l'elefanti Sumatrani.