Kara Delevin hà pigliatu l'amori di a premsa di Jean-Claude Van Damme

Jean-Claude Van ùn hè più ghjovanu, ma hè sempre una stella di moda è di cinema. Tuttavia, cum'è ùn hè micca tristu, a nova generazione di famose impone. Questa era chjaramente evidenza à l'aeroportu di Los Angeles.

A dolenza di a gloria

L'estrema di i militanti hè sempre statu in u centru di l'attinzioni di u publicu è a stampa, è ùn era micca priva di l'attenzione da scortate scritte. Avà l'ìditu di 55 anni di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni di l'anni di u centu anni di l'anni,

Jean-Claude Van Damme hà datu in a popularità di u ghjovanu supermodelare britannicu Kare Delevin. Almenu decide ancu i paparazzi!

Leghje ancu

Scuperta scelta

L'altru ghjornu, in l'aeroportu di Los Angeles, Van Damme è di 23 anni di l'età, Kara Delevin, apparse nantu à u listessu tempu. I ghjurnalisti anu meravigliatu di such sorte, ma ùn sapianu chì di e dui stele per sparisce.

Doppu un parenu silenziu mutu, i paparazzi ghjùnsenu per run after the young top model, chì ghjera chjappu nantu à u telefuninu è l'abbandunà l'inimitatu Van Damme solu.

Sicondu i tistimonii, un rappresentante di u "anticu guardia di Hollywood" pruvò à pruvà à fughje ghjudiziati chì era degnu di l'attinzioni, gridendu: "Dispiroi! Scusa mi! Sò più famoso chì hè! Sò Jean-Claude Van Damme! ". Ma ùn mancò ancu per turnà.