Kara Dellevin: "Cicenzi umani sò a so peculiarità!"

Unu di i supermodeli inglesi più famusi, Kara Delevine, hà ancu realizatu bè a so attività di carriera cum'è actress, apparevuta nantu à a tela di Vogue in inglese, è divintò l'heroina di u duminiu di u ghjugnu chì hè dedicatu à l'avvene grandiose - a festa di u prìncipi Harry è di Megan Markle.

Un favuritu naziunale, Delevin, presenta a vistura bianca in u novu staggeru di Steven Meisel, specialed in u stilu di casamento. L'editoriale di a rivista rimarcà chì Kara hà t'hà dimustratu i più boni ritmi di differente brides, affirmendu cusì nove chì i vestiti bianchi ùn sò micca un vestitu preghjudiziale di vestiti.

"Ogni omu hà a so felicità"

In a so 'entrevista, u mudellu hà dettu infurmazione di e lezioni di vita chì guidò à a longa andà, per a visione di a felicità è aghjunghjenu chì ùn ùn conta micca a so mancanza un problema, ma, per contru, l'accetta cum'è qualcosa impurtante è digna d'attenzione:

"A ghjente hè stata utilizata per aduprà e so difetti, ma in fattu si distinganu di l'altri, dà ogni unu di noi funziunalità speciale. Dopu l'avucatu avemu a sapia chì sò simpatici à a destinazione di l'altri, per pruvà à fà felici. Ma, pensu, questa teoria di a criazione in u futuru pò esse diventate per una persona un obstaculu per a manera di rializà i desideri è à acquistà a felicità propria ".
Leghje ancu

Kara admessi chì l'adulescente ùn hà micca senti felice:

"Quandu eru un adulescente, soeva di fà tutti felici è spessu scurdati di mè stessu. Ùn hai micca pensatu à tuttu ciò chì aghju necessatu a felicità è ùn pruvate micca truvà. Sò tutti i sfarenti, è ognuna avemu i so interessi è i bisogni. È a felicità per ognunu a so propria. Aghju aghju gràzie à tutte e lezioni di vita dati da u destinu, perch'elli m'hanu aiutu à realizà e cose più impurtanti in a me vita - per capisce ciò ch'elli sò veramente, chì hè a mo felicità è ciò chì importa di mè, senza avè l'impresa ".