38 settimani di gravidanza - seconda nascita

U secunna gravidenza, per regula, ùn hè micca listessa prima a prima volta. Per quessa, una donna chì hè una preparazione per fà una mamma per u sicondu è i tempi sussegwenti pò esse ghjustu à l'iniziu di u travagliu à a 38 simana di gravidenza è ancu prima.

Spessu, u secondu è e so sussegliaccii ultimi appartene un pocu menu è, rispettivamente, u secondatu è terzu nanziu possu successu prima, probabbilmente à 38 settimani di gravidenza, perchè a perenashivanie in e donne chì anu una razza d'aureglie hè rara.

37 - 42 settimani sò cunsiderati optimu per a partitu, perchè u zitellu hè digià chinu, maturu è prestu per esse nascitu. Perchè per fà sta succorsu, u zitellu deve esse prestu per un partitu, ma ancu una mamma, in u corpu di quale un certu equilibru hormonal hè cunsigliatu.

Ùn ùn pruvà à appruiczà artificiale di u partitu, ancu s'ellu ùn sò micca u primu, perchè qualsiasi stimulazione ùn si ponu cumplicità. À questu tempu, u fruttu ùn hè micca guadagnatu pisu, finisci d'cultivà, perchè troppu strettu in l'utru. Puderalizeghja annantu à a quantità di u fluidu amnatuicu.

Caratteristiche di u seconda gravidanza è a seconda nascita

I sicdi figlioli sò generalmente di più ca u primu. Prima di a siconda nàscita, u sughjornu di a donna ùn pò micca cascà, è u suoru ùn si vaju finu à l'iniziu di u travagliu.

U sicondu nascita avà più veloce, ma hè cunsideratu qualcosa più dulurusa ca u primu, cum'è u cervicu hè apertu più veloce.

Ancu cun un zitellu più grande, i fiumi faciuli più faciuli, chì u corpu remembranze ciò chì deve esse fatta. è ùn pudia micca cascà a sughjura di a donna, è u suoru ùn si ne và à u principiu di u travagliu.

U sicondu nascita avà più veloce, ma hè cunsideratu qualcosa più dulurusa ca u primu, cum'è u cervicu hè apertu più veloce. Ancu cun un zitellu più grande, i fiumi faciuli più faciuli, chì u corpu remembranze ciò chì deve esse fatta.

U piriu preliminaru, chì dura uni pochi minuti prima di partitu, hè più pronunzianu in u siconimu nascita. À 38 settimani di gestazioni è più una donna ùn anu micca sentitu i precintatori principali, cum'è prima di u primu ghjornu. Dunque, una donna hà da esse attenti à a so cundizione. Doppu u prugramma di l'annunziu pò dì chì tira u dulore in l'abdomen, u tonu di l'utru , una alta specìfica.

Prima di a seconda nascita, i battagghi di furmazioni attornu assai prestu in i veri.

Sì u primu nascita partiu bè è in a seconda gravidanza u fugliu hà a presentazione ghjustu, a dimensione chjamata, è u gravidenza prucede senza cumpressione, in a seconda volta a donna darà sempre solu.

Se l'annullamentu pretenutu hà cunclusu cù a cesareanale, u probabilmente, a seconda volta a donna hè sottumessa a cirugia, postu chì parechji medichi risicarii di permettà a donna per dà nascita indipindentamente cù cicatrix l'utru.

Ma, se a donna voli dà nascita nantu à ellu stessu, dopu à 38 settimane hè u tempu d'andà à l'uspidale, induve sò pronti per fà i ghjurnatoghji ind'i naturali posti di nascita dopu a cesareà.

Ma a maiò parte di a ghjente dopu l'altri duttori cesareani ùn permettenu micca una donna per dà nascita, perchè ella cumminciata cun una divergenza spina. A secca cesareana repetita à 2, 3 e nascita sussegwenti hè fatta pricisamente à 38 settimani di gravidanza.

Parechji donne chì anu pregnant cù u sicondu è i seguenti fugliali sò menu preoccupati è sperienza prima di dà nascita è sò più tranquillati nantu à quì si trova. A sperienza acquistata aiuta per trattà megliu cù a so attività principale femina.

À a 38 simana, una donna chì ùn hè micca più u primu zitellu, duverà esse preparatu sanu per u partitu. Idda avissi bisognu à u telefunu di u duttore cù a so ghjera allora; e cose chì ci necessariu per ella è di i nei in l'uspitalu deve esse colettu; Ci hè un accordu cù parechji o amichi chì puderanu prestu una donna à l'ospitalu in ogni ora di u ghjornu.

Certi voti avutri mariti futuri still want "pull the time" prima di partenza, ma dan lu lussu per a seconda volta ùn hè micca.