Chili - beneficiu

Chili hè un sciccareddu di pimentu russu. Hè unisci u vitamini è l'olii essenziali particulari, chì anu un effetti spiciale in u corpu. Utilizendu questu pepite, pudete migliurà u vostru estatus, rinforza l'immunità, è cù usu regula - a vostra cintura diventarà prestu.

In a cumpusizioni di i pezzi chili sò tali vitamini cum'è A, B and C, dunque hè ricumandatu per manghjà e persone cù l'immunità ridutta, avè prublemi cù a visione. Sicondu u cuntenutu di a vitamina C, u pappaghju ancu di u limonu. I cumpunenti di a vitamina B regulanu i prucessi metabolichi in u corpu, cuntribuiscini à a normalizzazzjoni di u pesu. Hè impurtante chì sta variità di pepite cuntene una gran quantitata di tiamina, chì improvisa i prucessi di penseru, affetta positivamente u sistema nervuu, hè necessariu durante a còpia di u codice geneticu durante a divizia celular.

U pappaghju è un pruduttu adattatu per a perdita di pisu, perchè contene sustanzi questi chì sullenu i sensi di famu. Inoltre, i cumpunenti di stu pruduttu sò attivamente participati in a pruduzzioni di endorfini, i.e. Hormonni di emozioni positivi brillanti, è dà oghje è di buen humor, chì hè assai impurtante cù dieti. Hè una carrega di l'energia cuntribuisce à l'attività musculare è a ardenti di calori.

L'Avete di u Piu Chili

U optimu cuntenutu di e vitamini di i parechji gruppi in cunglisazione cù l'olii incruciate etere stabiliscenu u pimentu di chili un eccillente anti-carcinogenu. A gente chì l'utilizanu nantu à una basa di ogni ghjornu sò sottumessi à i crescenzi cancerous. Ancu ancora prima, prima di esse realizatu numerosi studii, crede ch'è i pimentoi cumincianu aportanu l'apparizione di cantieru in u stomacu è l'intestini, ma i pruduttivi ci sò pruvucati - questa storia era erronee.

L'usu di u pappu russu hè cunnisciutu ancu in a industria mèdica: l'olii è l'ungini di scaldà sò fatta. I so cumpunenti sò capaci di dilate i barche cù una pratica esterna, per què hè ricunnumandatu chì i preparati basati nantu à i pezzièghjammi a patchadi cù i friddi, fate a spallezza cù radiculite, etc.