U benefici di u fiocenu

U vinu livellu hè u sustegnu più populari di tutti i vechji. Hè sirvutu cù diversi platti side, è hè ancu inclusu in parechji platti. Hè un pruduttu internaziunale chì si usa in i caseri di e diverse nazioni di u mondu.

Composizione livera di fiocula

Più di u 70%, u fegato di vacca compone di l'acqua. A proteina oghje quantu à u 18% di a so cumpusizioni. U percentualità di grassu hè chjuchjaru, micca micca di u 4%. A cumpusizioni di u fiocciu di vacca comprende una quantità enorme di vitamini , elementi micro è maculati. U livru hè riccu in vitamini A, B, C, D, E, K. Cunsigliu mensu di u corpu in vitamina A, compone solu 400 grammi di fegate di cia. Ma questu ùn hè micca tuttu ciò chì hè riccu à u pruduttu. Hè unificatu aminòcidu, à u seleniu è a tiamine, chì sò i capipasenti trà antioxidanti. U seleniu reduci u risicu di u cancer è a prublema di malatie cardiovascular. È u tiaminu neutralizeghja l'azzione di u tabacco u l'alcool, è ottene ottimisazione di i processi di u core.

Propizziunità utile di u fiocà

L'usu di u fiocciu di viteddu ùn hè micca solu in vitamini, ma ancu in una piccula quantità di calori. In 100 grammi di u pruduttu ùn ci hè solu 100 kcal. Oghje, più di più è megliu acquistendu una dieta di l'hepàticu, chì pò esse risparmi 6 kilogrami in solu dui settimane. U fiocciu hè digerutu di bonificatu è ùn conta micca moltu di grassu. Per e persone cù l'attività fìsica regulare, a queratina liviana activa u prucessu metabolicu.

Hè u fiocede di vacca utili à e femini pregnant? Di sicuru, sì, hè questu da u cuntenutu di l'acidic fucile . Hè u fegato di vacca chì furnisce u corpu cù a cantina necessaria di ferru, u cobre è a vitamina C. Oghje si face a quistione chì in u liver hè più utile, carne o carne di maiale. U fattu hè chì ci sò più vitamini in u livante di u viteddu. U viticinu in porcinu cuntene più grasu è hè un gustu amara cume.