Emetions è sentimenti in psiculugia

Emotions and feelings - questu cosa hè senza chì a nostra vita ùn saria micca cusì interessante è chjesa d'impressioni. I funzioni di i sensi in a psiculugia sò assai diversi, è per capiscenu à più di dettu, pudete turnà à categurî simplici.

Emetions è sentimenti in psiculugia

L'emozioni sò i sensazioni spicifici chì una persona viaghja d'avere è ora. Queste sintimentu sò assuciati cun una attitudine pusitiva o negativa di una persona à l'uggetti diffirenti. I so emozioni sò e so funzioni basi:

  1. Signale. Avemu avutu l'emozioni in quelli momenti chì avemu avutu qualunqui bisognu.
  2. Regulatori. L'emozioni parvene una persona di cumportu d'usu di a situazione, perghjennendu da e norme peculiarità di a sucetà in a quale hè una persona. Inoltre, l'emozioni vi permettenu à evaluà e situazione.
  3. Motivational. Per una persona à agisce, necessita un emozioni. Tutti sò in eternamente inclinati per sperienze cum'è tanti sensazioni differenti com'è possibili, pusitivi negattivi è positivi.

Malgradu u fattu chì l'emozioni ghjucanu un rolu assai impurtante in a vita di una persona, pocu di noi sapemu o ancu avete imparivanu à capiscenu l'imprese d'altri populi. Inoltre, ùn tutti ùn ponu cuntrullà i so sentenzi è emozioni.

A Psiculugia distingue l'intrattenimentu, u sentimentu è a voluntatissima. È ogni una di sti ordini ricevenu una massa di i so spezii è branche. Per esempiu, ci sò parechji tipi d'emozioni:

  1. L'eccitazione hè tranquillità.
  2. Lu piacè è u displeasure.
  3. U tensu hè a risuluzione.
  4. Stenic (attività) è astenesi (dispoltamentu, impotenza).

Accuratlibbilmenti avemu a definizione di sentimenti in a psiculugia, perchè ùn hè nunda più ca una reazione emotiva stabilita à l'uggetti. Sensorii pò esse cunsideratu cum'è una prupietà di u caratteru, è apre a certi annessi è antipatiche .

I pruprietà di i sentimenti in a psiculugia

Comu in u casu di l'emozioni, u cuncettu di sintimentu in psicologija facenu possibili di creà una certa classificazione. Pò esse:

  1. Sensi intellettuale. Hè assuciatu à a cunniscenza è si sorge in u cursu di u travagliu scientificu o educativu - hè una maravigghia, cunfidenza, curiosità, incertezza, dubbità, curiosità, sbalordimentu.
  2. I sentimenti Morali. Sò trattendu cù l'attitudine di una persona à a moralità publica. Questu cumporta u travagliu, a cuscenza, u rispettu è u disprezzu, a simpatia è l'antipatie, u patriotismu è cusì.
  3. Sensi estetichi. Hè assuciatu cu prublemi estetichi. Quessi sò sentenzi di a bella, a sublima, a besta, a basa, è cusì.
  4. Sentances di ghjustizia. I Persuniani riducanu dolcifully à ogni injustice, è tendenu à guardà dignatura e indipindentu in qualchi, ancu a situazione più oppressiva.

A psicoluggìa umana distingui entre sentimenti di forza, rapidità di occurrence è durata. Unipoce sò arrizzati rapidamenti è ancu evaporà ràpidamente, l'altri sò lenta è stabile. Dà quantu forte è lastu i sentimenti, ponu esse attribuiti diversi tipi di stati emutivu di una persona:

  1. T emotionale. Sò stati esperimenti immedatichi è sensazioni chì relate à ognunu di a realità.
  2. L'umore. Questi sò esperimenti di forza dèvula o medievule è relativamente stabile.
  3. Passioni. Questa hè una cundimentu stabile è longa. Hè assuciatu à un forte caldi di passione. In un sensu pusitivu, questu hè un motivatore excelente, ma passioni crea dependenza.
  4. Affetta. Eccu sò stati emblemichi forti, forti e violenti chì passanu rapidamente. Sianu causa di forzi shocking impexchi.
  5. Inspiration. Questu hè un statu di grand aspirazione per una certa attività.
  6. Ambivalenza. Questu hè l'incongruenza di emozioni viventi.
  7. Apatia . Questa hè a cunsiguenza di fatica o una sperienza forte, chì prumessa cum'è indiferenza à a vita.
  8. Depressione. Hè un state depressu in quale una persona ùn hà micca bisogni è tuttu hè vistu in una lumaca sombrezza.
  9. Stress. Stu statu emutivu hè una sguazzia psicologica forti è longa, chì spessu necessite rifurmazioni urgenti.
  10. A frustration. Stu statu di disurganizazione di a cuscenza degne di serii obstaculamenti per l'aiutu.

Hè pussidutu un sapienti cumu nantu à i sentimenti è l'emozioni, hè più faciule per l'entendre è l'altri.