Taman Sari


Taman Sari - "palazzu di l'acqua", o "casteddu nantu à l'acqua" - una di i posti più famosi di Yogyakarta . Malgradu u fattu chì l'oghje u palazzu di u Sultan in un statu parziale distruttu, parechji turisti venenu ammirazioni per regularmente.

Taman Sari Palace hè parti di u complexu palazzu di palazzu di Yogyakarta, chì dipoi u 1995 hè un patrimoniu da a UNESCO World Heritage Site.

Un pocu di storia

A custruzzioni di u palazzu principia in u 1758, durante u regnu di Khamengkubvono I - u primu sultanu di Jogjakarta. L'autori di u prugettu eranu architetti portughesi da a cità di Batavia. Ci hè una legenda chì, in u 1765, quandu a custruzzione era culminata, u Sultan (altru, u so figliolu) hà urdinatu l'esekzione di l'architetti chì ani supervisatu a custruzione, per ciò chì a situazione di i numerosi passaggi è e camereti sianu mantinuti un segretu per tutti ma u Sultanu stessu.

In u 1812, quandu e forzi coloniali britanii invadiu e sti terri, parti di l'edifizzioni era distruttu, è parechji di e paese anu occupatu da e persone per i so propiu edificazioni.

In u 1867, in u risultatu di u terrimotu, u palazzu anu patitu. À quellu tempu, ùn era più listessu. A Restaurazione di u cumplessu era rializatu à i primi sett'anni di l'ultimu seculu, è solu una parte di questu hè stata restaurada.

L'architettura di u cumplessu

Tuttu u territoriu di u complexu palazzu pò esse diventatu da aduità in 4 parte:

In total ci eranu 59 edifiziu nantu à u territoriu di u palazzu. In u stilu architetturale di l'edificatori sentenu chì l'influenza Portuguesa.

U palazzu avia un sistema di caldai cumplessi; Lu Lacu artificiale "nutatu" è agrumi, è funtani. Era fatta per cunfrinassi ancu: quandu eranu natarii, vistiantanu u sultanatu da a finestra di a torre, puderia sceglie cun quellu di i bagnanti beddi chì vulia passà a stasira.

I porti orientali è occidentali chì guverna à u cumplessu hè stata restaurada; Ughjettu orientali hè l'ingrossu principalu à u territoriu di u palazzu. U territoriu hè assai veru - u so nomu è Taman Sari, chì si traduce com "un bellu ghjardinu", u palazzu era dighjà meritatu.

A mezcheva subterra era ancu cunsirvata. Avanzamente, era chjucatu da l'acque di u lavu, è era pussibule di ghjunghje nantu à tutta i tunelu sottu. Oghje u lavu hè struitu.

Eventi in u Palazzu

Ogni finde è vacanze, duie volte à u ghjornu - in a mattina è à a sera - u tiatru tradottu di u pupu tradottu indianu hè in u territoriu di u palazzu.

Cumu à ottene u cumplessu?

Pudete truvà à Taman Sari da Transjogja buses №№ 3A è 3B. Avete bisogna à vene à Jl stop. MT Haryono, da quale u palazzu duverà passà circa 300 metri più. U costu di visitari Taman Sari hè di circa $ 1,2. U palazzu hè apertu sette ghjorni à simana, da 9:00 a 15:00.